کد خبر 1046531
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
پرسپولیس

کارشناس داوری فوتبال می‌گوید پنالتی اعلام شده به سود شاگردان گل‌محمدی درست نبوده است.

به گزارش مشرق، رضا سخندان، کارشناس داوری فوتبال درباره پنالتی اعلام شده بر روی مهدی ترابی گفت: به اعتقاد من این پنالتی درست نبود. صحنه برخورد را از دو زاویه تماشا کردم اما بازیکن شهرخودرو به درستی توپ را زد و داور در این صحنه مرتکب خطا دید شد.

بیشتر بخوانید:

رای دیدار جنجالی سپاهان-پرسپولیس اعلام شد

وی به اعتراض وحید امیری نسبت به برخورد توپ به دست مدافع شهرخودرو در دقیقه ۴+۹۰ نیز اشاره کرد و گفت: به نظرم خطای هند اتفاق نیفتاد و بازیکن شهرخودرو حالت طبیعی خود را داشت و داور به درستی تصمیم‌ به ادامه بازی گرفت.

این کارشناس داوری فوتبال به صحنه مشکوک به خطای هند در محوطه جریمه پرسپولیس در حدود دقیقه ۶۰ بازی اشاره کرد و گفت: در این صحنه هم که پرسپولیسی معترض بودند، اتفاقی نیفتاد و ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

سخندان درباره برخورد محمد قاضی با مدافع پرسپولیس در دقیقه ۶۷ در داخل محوطه جریمه نیز اظهار کرد: روی قاضی هم خطا نشد و مدافع پای خود را برای دفع توپ دراز کرد و هیچ اتفاقی بین دو بازیکن رخ نداد.

او درباره گل پرسپولیس در ابتدای بازی که توسط داور به علت آفساید مردود اعلام شد نیز خاطرنشان کرد: آن گل هم آفساید بود و کمک داور مکث خوبی در اعلام آفساید داشت. اگر مهاجم پرسپولیس توپ را کنترل نمی‌کرد و توپ به هم تیمی او در آن موقعیت می‌رسید، آفساید نبود و اگر توپ به گل می‌رسید، داور می‌توانست گل را قبول کند.

سخندان درباره عملکرد علی صفایی و دستیارانش به عنوان داوران دیدار پرسپولیس و شهرخودرو گفت: به جز پنالتی اشتباه، عملکرد گروه داوری در مجموع خوب بود. داور درباره اعتراض‌ها می‌تواند قاطعانه عمل کند. تا کی باید از این قبیل اعتراض‌ها ضربه بخوریم. این شرایط باب می‌شود و در نهایت به تیم‌ ملی و تیم‌های باشگاهی ما در رقابت‌های بین‌المللی ضربه می‌زند. فکر می‌کنم بازی چهار اخطار داشت که سه اخطار به خاطر اعتراض بود. همه می خواهند اعتراض کنند تا به این شکل از داور امتیاز بگیرند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    12 4
    خوب جناب سخندان شما یه چشم پزشکی برو پنالتی ترابی درست نبود توپی که به دست یار شهر خودرو خورد شما یا چشمهات مورد داره یا خودت چشماتو زدی به ندیدنlol
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    2 1
    همین که گلهای دیگه پرسپولیس رو هم مردود نکردی جای شکرش باقیه راستی کیسه چنده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس