کد خبر 1046536
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
سرآسیایی

مجتبی سرآسیایی سرمربی شهر خودرو عقیده دارد شکست امروز مقابل پرسپولیس تاوان استفاده از جوانان است.

به گزارش مشرق، مجتبی سرآسیایی صحبت هایش را با تمجید از کیفیت بازی آغاز کرد و گفت :عدم حضور تماشاگران در این بازی احساس شد ولی خیلی بازی با کیفیتی را شاهد بودیم. شرایط فنی خوبی در بازی حاکم بود. به خاطر این به یحیی گل محمدی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: فکرکردن به قهرمانی غیرحرفه‌ای است

او ادامه داد : ما در نیمه دوم می‌توانستیم به بازی برگردیم اما باز در یک اشتباه گل خوردیم. اختلاف ما با پرسپولیس، این تعداد گل نبود و تیم ما نتوانست موقعیت های خود استفاده کند.ما گل اول را به خاطر جای‌گیری نامناسب بازیکنان دریافت کردیم. وقتی دو روز قبل بازی، تیم ما دچار یک اتفاق بد می‌شود و دو بازیکن خود را از دست می‌دهد، باید از جوانان استفاده کرد و تاوان استفاده از جوانان همین است.

سرمربی شهر خودرو درباره مربیگری اش در این باشگاه هم گفت : من شش سال در این باشگاه هستم و تا وقتی این مسئولیت روی دوش من باشد با تمام توان آن را انجام خواهم داد. شرایط ما برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر مقداری سخت است اما ما مرد روزهای سخت هستیم و به کار خود ادامه می‌دهیم. بازیکنان ما با کیفیت هستند و روند کار ما  پیش بینی شده است و با تمام تمرکز پای کار هستیم.

سرآسیایی در واکنش به حکم کمیته انضباطی علیه تیمش و در واکنش به سوالی در مورد مهندسی بودن این حکم، گفت:  بحث مهندسی شدن مطرح شدن نیست اما یک سری اتفاقات در شرایط خاص این گمانه زنی را ایجاد می‌کند. در این حکم اشتباهات زیادی رخ داده است و زمان این را ثابت می‌کند. مسوولان باید پاسخگو باشند. درباره پرونده استوکس در تراکتور، فیفا چند وقت است که پیگیری می‌کند و هنوز حکمی نداده است اما برای پرونده ما به این سرعت حکم داده می‌شود. فکر نمی‌کنم در تاریخ فوتبال ما چنین مساله‌ای وجود داشته باشد. در صدور حکم اشتباهاتی رخ داده است و باید جواب این اشتباهات داده شود. بازی با پرسپولیس مصاف بزرگی است و در این شرایط دست ما خالی بود.البته به هیچ وجه باشگاه پرسپولیس در این مساله دخالتی ندارد اما آقایان این شائبه را ایجاد می‌کنند. حتما آقایان در این رابطه توضیح خواهند داد.

سرآسیایی درباره عملکرد داوری گفت: داور میتوانست بهتر از این عمل کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس