کد خبر 1046326
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۶
پامپئو پمپئو

وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد احتمال آن وجود دارد که ایران در اعلام آمار مربوط به بیماری کرونا پنهانکاری کند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

مایک پمپئو، گفت: «واشنگتن از اینکه ممکن است ایران اطلاعات مهمی را درباره شیوع ویروس کرونا در این کشور پنهان کرده باشد شدیداً نگران است.»

ببینید:

فیلم/ کنایه کرونایی روحانی به آمریکایی‌ها

او با متهم کردن چین به سانسور رسانه‌ها و همچنین بخش بهداشتی این کشور گفت: «آمریکا از اطلاعات مبنی بر اینکه ایران ممکن است جزئیات حساسی را درباره شیوع ویروس کرونا در این کشور حذف کرده باشد، شدیداً نگران است.»
این اظهارات در حالی است که مدیران کشورمان برخلاف بسیاری از کشورهای دیگر، به جای پنهانکاری، شفافیت به خرج داده و با به جان خریدن برخی هزینه‌های سیاسی و اقتصادی، آمار مربوط به این بیماری را روزانه منتشر می‌کنند.

در مقابل دولت آمریکا، نسبت به شیوع آنفلوآنزای کشنده در یک سال گذشته در این کشور که ۲۹ میلیون نفر را آلوده کرد و موجب مرگ ۱۶ هزار نفر شد، سیاست سانسور و عادی‌سازی و کوچک‌نمایی پیشه کردند. این بیماری در ۴۵ ایالت از ۵۲ ایالت آمریکا شیوع داشته و گفته می‌شود احتمالاً میزان مبتلایان درگیر با آنفلوآنزای فصلی آمریکا به ۴۱ میلیون نفر خواهد رسید و ۵۰۰ هزار نفر ممکن است کارشان به بستری شدن و ۴۱ هزار نفر به مرگ و میر ختم شود.

اما درباره دلقکی به نام مایک پمپئو گفتنی است که او اردیبهشت امسال در دانشگاه «ای اند ام» تگزاس با وقاحت تمام اعتراف کرد: زمانی که رئیس سازمان سیا بودم، دروغ می‌گفتیم و تقلب و دزدی هم می‌کردیم. اینها یادآور افتخارات تجربه آمریکایی است(!)

آمریکایی‌ها آخرین بار هلاکت حداقل ۱۳۵ نظامی خود در موشکباران پایگاه عین‌الاسد را از اساس منکر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    18 1
    این سگ صهیون را خواهیم کشت
  • رضا IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    1 1
    اگه توبه نکنه به دست امام زمان امثال این ادم رو خواهیم کشت، تا بی گناهان زیادی نکشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس