کد خبر 1046122
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
فرهاد مجیدی

به دنبال اتفاقات عجیب در باشگاه استقلال و همچنان مشکلات نداشتن زمین تمرین، فرهاد مجیدی به شدت از مسئولان استقلال ناراحت است.

به گزارش مشرق، 26 بهمن ماه بود که در گزارشی به مشکلات باشگاه استقلال پرداختیم و اشاره کردیم که فرهاد مجیدی به شدت از مسئولان باشگاه ناراحت است.

مجیدی که از عدم سفر سعید رمضانی سرپرست تیم به کویت برای بازی با الاهلی عربستان ناراحت بود، مراتب اعتراض خود را به مسئولان استقلال اعلام کرد، اما در کمال تعجب متوجه شد که آنها از مصاحبه رمضانی ناراحت بوده و قصد دارند پرویز مظلومی را به عنوان سرپرست تیم انتخاب کنند. مجیدی که از این تصمیم شوکه شده بود، اعلام کرد که رمضانی باید همچنان سرپرست تیم باشد و امروز هم رمضانی تمام کارهای سفر استقلال به سیرجان و دیگر مسائل جاری تیم را طبق نظر سرمربی آبی‌پوشان انجام داد. مجیدی حتی در اینستاگرام خود به حمایت از رمضانی پرداخت.

مسئله بعدی، اظهارات عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره استقلال در صفحه شخصی‌اش است. این فرد که علاقه زیادی به فضای مجازی دارد، گفته که انتخاب مظلومی به جای رمضانی قطعی شده بود، اما نمی‌داند چرا این اتفاق نمی‌افتد. در حالی که علی فتح‌الله‌زاده دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که برای انتخاب مظلومی اتفاق نظری در هیئت مدیره نبوده و رمضانی به کارش ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

تاکید استقلال برای نرفتن به سیرجان

از دیگر مشکلات اساسی استقلال، نداشتن زمین تمرین مناسب است. پیمانکار مجموعه انقلاب به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش، کاورها را روی چمن نمی‌کشد و همین مسئله باعث شده که هر زمان شرایط جوی به گونه‌ای باشد که برف و باران ببارد، امکان تمرین کردن در زمین وجود ندارد. آبی‌پوشان روز گذشته نیز به سالن وزنه پناه بردند، اما امروز در آستانه بازی با گل‌گهر سیرجان، مجیدی تصمیم گرفت تمرین را تعطیل کند.

این شرایط باعث ناراحتی شدید مجیدی شده و حتی شایعه شده که او به صورت شفاهی تهدید به کناره‌گیری کرده است. چنین اتفاقاتی در حالی افتاده که چند ماه پیش نیز آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و پیشین آبی‌پوشان نیز از عدم امکانات و وضعیت باشگاه انتقاد کرده بود. مشخص نیست که اگر این اتفاقات زمان استراماچونی می‌افتاد، آیا باز هم می‌توانست تحمل کرده و به کارش ادامه دهد؟

نداشتن امکانات اولیه، نبود زمین تمرین، مشکلات مدیریتی باشگاه و اختلاف نظر بین اعضا، انتخاب‌های سلیقه‌ای، نبود مدیرعامل برای اتخاذ تصمیمات واحد و ... از جمله مشکلاتی بوده که مجیدی و استقلال با آن روبه‌رو شده است. در این میان، نباید به نقش موسوی در هیئت مدیره استقلال اشاره کرد که در نیم فصل دوم، بخش قابل توجهی از مطالبات اعضای تیم و همچنین پاداش‌ها را پرداخت کرد، اما نحوه رفتار و تصمیمات او نیز چالش‌هایی بین اعضای هیئت مدیره و حتی اعضای تیم بوجود آورده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس