کد خبر 1046026
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کرونا نمایه

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: در کنار تعطیلی مدارس و دانشگاه ها از تردد اتوبوس و مسافران به شهر قم جلوگیری خواهد شد و تلاش می کنیم با مراقبت بهداشتی شرایط را عادی کنیم.

به گزارش مشرق، منوچهر حبیبی در جلسه فوق العاده برای هماهنگی مبارزه با بیماری کرونا که سه شنبه شب در استانداری برگزار شد اظهار داشت: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی که با اقدامات پیش گیرانه زمینه کاهش خطر ناشی از شیوع بیماری کرونا را در استان مهیا کرده اند تشکر می‌شود.

وی با اشاره به تعطیلی اماکن عمومی و برنامه‌های گروهی در استان گفت: از شهروندان انتظار داریم در شرایطی که مدارس و مجالس و فعالیت‌های ورزشی، سینماها لغو و تعطیل شده انتظار می‌رود مردم در خانه بمانند و از تردد در مراکز شلوغ و بازارها خودداری کنند.

حبیبی تصریح کرد: تا پایان هفته امیدواریم شرایط عادی شود تا با دایر شدن مدارس و دانشگاه‌ها زندگی عادی برقرار شود.

وی گفت: جمعیت هلال احمر و کادر درمانی در آماده باش کامل است و در صورت لزوم در چند ساعت می‌توان بیمارستان صحرایی را برپا کرد و خدمت رسانی را انجام داد.

تردد به قم ممنوع شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: سازمان راهداری باید از تردد اتوبوس‌های پایانه‌ها به شهر قم جلوگیری کند و تردد به تهران نیز محدود شده و پیاده شدن مسافران فقط در ترمینال باشد تا مراقبت بهداشتی نیز صورت گیرد.

وی گفت: تورهای زیارتی به قم هم باید تعطیل شود و مسائل بهداشتی در بازار و رستوران‌ها تاکید و از عرضه قلیان جلوگیری شود.

حبیبی افزود: فرمانداری‌ها نیز بایستی با تشکیل جلسات شورای بهداشت موضوع بیماری کرونا را در دستور کار خود قرار دهند تا کنترل و مراقبت به خوبی صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به حضور اتباع بیگانه در استان لازم است ضمن تست سلامت این افراد نسبت به توزیع اقلام بهداشتی و کنترل رفت و آمد آنها ارقام جدی شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    2 0
    چقدر بد تیتر می زنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس