عکس/ بخش ویژه «بیماران کرونا» بیمارستان بقیه الله(عج)

استاندار دیالی عراق شایعات شبکه‌های مجازی درباره قرنطینه شدن یک خانواده ایرانی در بیمارستان بعقوبه عراق به دلیل مشکوک بودن به کرونا را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، «مثنی التمیمی» استاندار استان دیالی عراق اخبار حاکی از قرنطینه شدن یک خانواده ایرانی در بیمارستان بعقوبه این استان  به دلیل مشکوک بودن به ابتلای به ویروس  کرونا (کوید-۱۹) را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید:

هشدار «توفیق علاوی» درباره توطئه جدید علیه دولت جدید عراق

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، التمیمی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «شایعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درباره قرنطینه شدن یک خانواده ایرانی در بیمارستان بعقوبه به دلیل مشکوک بودن به ابتلای به ویروس کرونا را تکذیب می‌کنیم».

وی با تاکید بر عاری بودن استان دیالی از هر گونه آلودگی فردی به ویروس کرونا گفت: «در عین حال تدابیر لازم برای پیگیری افراد مشکوک به این ویروس اتخاذ شده است».

امروز سه شنبه استاندار دیالی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این استان دو روز را تعطیل رسمی اعلام کرد.

هشت استان عراق شامل نجف، کرکوک، دیالی، صلاح الدین، نینوی، اربیل، دهوک و سلیمانیه از امروز سه شنبه به دلیل بیم از شیوع ویروس کرونا مدارس را تعطیل کردند

وزارت بهداشت عراق امروز سه شنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که چهار عضو یک خانواده در استان کرکوک این کشور به ویروس کرونا (کوید-۱۹) مبتلا شده‌اند.

براساس این اطلاعیه٬ این خانواده عراقی مدتی پیش از ایران بازگشته بودند. افراد مبتلا به این ویروس در بیمارستان قرنطینه شدند.

رضوان کندی، رئیس اداره بهداشت و درمان استان نجف عراق روز گذشته طی یک نشست خبری اظهار داشت: اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در عراق، در یک دانشجوی ایرانی در نجف مشاهده شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس