امارات

امارات تمامی پروازها به مقصد تمامی شهرهای ایران به جز تهران را متوقف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از بلومبرگ، امارات پروازها به مقصد تمامی شهرهای ایران به جز تهران را برای ممانعت از شیوع ویروس کرونا متوقف کرد.

مقامات هوانوردی امارات در بیانیه ایی اعلام کردند این تصمیم از امروز سه شنبه تا اطلاع ثانوی قابل اجراست. این کشور قبلا تمامی پروازها به مقصد و از چین به جز پکن (پایتخت) را متوقف کرده بود.

خطوط هوایی «ایر عربیا» و «فلای دوبی» در هفته حدودا ۲۵ پرواز به شهرهای ایران بدون احتساب تهران دارند.

با اعلام موارد ابتلا به کرونا در امارات، بحرین دیروز به صورت موقف پروازهای خود به مقصد و از دبی، قطب ایرلاین غرب آسیا و همچنین شارجه را متوقف کرد.

خبرگزاری دولتی بحرین اعلام کرد این پروازها برای ۴۸ ساعت متوقف شده اند. این کشور قبلا پروازها به ایران، کره جنوبی، تایلند، ایتالیا و عراق را به حالت تعلیق درآورده بود.

کویت ۵ مورد ابتلا و عمان ۲ مورد اعلام کرده اند. امارات نیز از ابتلا ۱۳ نفر به این ویروس در کشورش خبر داده اما هنوز آمار را بروزرسانی نکرده است.

 رئیس شرکت آذربایجان ایرلاینز دیروز گفت: خط هوایی بوتا ایرویز که روزانه در مسیر باکو-تهران-باکو پرواز دارد، در نظر دارد تا با برنامه های کنونی به پروازهای خود ادامه دهد. فرودگاه بین المللی حیدر علی اف و دیگر فرودگاه‌های آذربایجان هیچ محدودیتی برای پروازهای ایران ایر ایجاد نخواهد کرد.

اما قطر ایرویز دیروز اعلام کرد از مسافرانی که از ایران و کره جنوبی می آیند، درخواست خواهد کرد، در قرنطینه خانگی یا تاسیسات قرنطینه برای ۱۴ روز به علت نگرانی در مورد شیوع جدید ویروس کرونا بمانند. 

چند روز پیش نیز عراق ایرویز خدمات هوایی به ایران به حالت تعلیق درآورد و مقامات صنعت هوانوردی کویت روز جمعه تصمیم گرفتند تا تمامی پروازها به مقصد و از ایران را متوقف کند.  

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس