کد خبر 1045745
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کرونا نمایه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تایید سه مورد مثبت اولیه تست «کرونا» در استان فارس خبر داد و گفت: منتظر نتیجه تست ۱۷ نفر دیگر هستیم.

به گزارش مشرق، مهرزاد لطفی در نشست کارگروه سلامت استان اظهار داشت: از میان ۲۰ تست انجام شده، سه مورد کرونای مثبت در فارس گزارش شده است.

وی ادامه داد: منتظر نتیجه تست ۱۷ نفر دیگر هستیم که باید نتیجه قطعی تست‌ها از سوی وزارت بهداشت اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

روزانه ۱۰ درصد بیماران مبتلا به کرونا ترخیص می‌شوند

لطفی اظهار داشت: این تست اولیه در استان انجام شده و نتایج برای تایید نهایی به وزارت بهداشت ارسال می‌شود.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پروتکل های درمانی برای افراد مشکوک بستری، هم‌اکنون در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) در حال انجام است و این پروتکل ها برای موارد دارای نمونه مثبت با جدیت بیشتری انجام می شود که امیدواریم به زودی شاهد بهبودی این افراد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: در طول این ایام، برخی موارد مشکوک به ابتلا نیز بهبود یافته و ترخیص شده اند.

لطفی با بیان اینکه در طی روزهای اخیر با مشاهده موارد ابتلا به این بیماری در کشور، مراقبت های تیم های سلامت در استان قوت گرفته است، افزود: بر همین اساس روند پیگیری موارد مراجعه افراد برای انجام مراقبت های تکمیلی، با دقت و سرعت در حال انجام است و همکاران ما در مجموعه دانشگاه، به صورت شبانه‌روزی در این ایام، فعال هستند.

وی از مردم خواست تا در صورت داشتن پرسش در این زمینه با شماره ۱۸۱۹ مرکز پایش مراقبت های درمانی تماس گرفته و یا به وبگاه اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ مراجعه کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    ریشه کن کردن این ویروس فقط یک راه احتمالی دارد و آن اینکه از بازدید افراد سالخورده وبیماران خاص تا پایان سال جلوگیری کنیم چه اشکالی دارد یک ماه جگر گوشه هایمان را نبینیم طبق آمار مرگ ومیر ناشی از این ویروس در افراد زیر شصت سال بسیار نادر استو اگر هم مبتلا شوند احتمال درمان بالاست واین یعنی علاقه واقعی به والدین،بالاخره بنده درقم زندگی میکنم و تا پایان شکست کرونا شهر زیبایم شاهرود را درگیر این ویروس نمیکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس