کد خبر 1045678
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
آبه نمایه

دولت ژاپن امروز (سه شنبه) از شرکتها خواست برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، شیوه‌های دورکاری و همچنین تغییراتی در ساعت کار کارگران را مدنظر قرار دهند.

به گزارش مشرق، این طرح در نشست امروز کابینه دولت ژاپن تصویب رسید و همچنین در این طرح از افرادی که علائم  سرماخوردگی یا تب دارند خواسته شده که بیرون نیایند و در خانه بمانند.

بیشتر بخوانید:

اقدامات دولت انگلیس برای پیشگیری از شیوع کرونا

منابع اسرائیلی: کرونا یک سلاح بیولوژیک است

به گزارش رویترز، در ژاپن ۱۵۹ مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده . علاوه بر این در یک کشتی تفریحی ۶۹۱ مبتلا شده‌اند. این کشتی در جنوب توکیو لنگر انداخته و در قرنطینه است. شبکه تلویزیونی «ان اچ کی» گزارش داد چهار نفر تاکنون در این کشتی جان خود را از دست داده‌اند.  

مقامات ژاپن تلاش می‌کنند جلوی گسترش کرونا را بگیرند و تلفات را به حداقل برسانند و دورکاری یا کار از منزل به صورت آنلاین باعث کاهش خطر ابتلا به ویروس می‌شود.

دولت ژاپن وعده داده گام‌های قدرتمندی برای مبارزه با شیوع این ویروس در مناطقی اتخاذ کند که موارد ابتلا به کرونا زیاد بوده است.

«کاتسونبو کاتو» وزیر بهداشت ژاپن روز دوشنبه اعلام کرد: «ما به مرحله جدیدی وارد می‌شویم که بسیار مهم است. هفته‌های آتی خیلی مهم هستند.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس