بنی فاطمه ریحانه الحسین شام غریبان

سیدمجید بنی‌فاطمه، مداح اهل بیت(ع) با انتشار اطلاعیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود از توصیه پزشکان برای نخواندن تا حداقل ماه رمضان خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدمجید بنی فاطمه مداح اهل بیت (ع) که چندی پیش به دلیل کسالت نتوانسته بود در مراسم وفات حضرت ام‌البنین (س) و میلاد حضرت زهرا (س) در هیأت ریحانةالحسین (س) به مدیحه‌سرایی یپردازد، با انتشار اطلاعیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود، از توصیه پزشکان برای نخواندن تا حداقل ماه رمضان خبر داد.

متن این اطلاعیه‌ای به شرح زیر است:

محضر شریف برادران و خواهران بزرگوارم؛

در آستانه‌ ماه بارش رحمت الهی، روزهای بندگی و شب‌های عبادت، ماه عزیز رجب هستیم. فرصتی که پاکان مشتاقانه در انتظار آن هستند و بزرگان ما، مؤکدترین سفارشات را به از دست ندادن این فرصت ملکوتی داشته‌اند. امسال اما برای حقیر، این بهار معنوی هم‌راه با تقدیری دیگر هم شده و قرین الطاف دیگری است.

از آن‌جا که بر اساس فرمایش شریفِ «الرفیق ثم الطریق» اقتضای آدابِ مقدسِ خدمت در آستان مقدس حضرات آل الله علیهم صلوات الله همدلی و هم‌سفرگی با همراهان است، خود را موظف می‌دانم به محضر عزیزانی که سال‌هاست در این مسیر نورانی رفیق صراط و شریک توسلاتِ هم هستیم عرضه بدارم: به‌خاطر ملاحظه‌ای که پزشکان محترم در مورد شرایط جهازِ صوتی و حنجره‌ حقیر داشتند و توصیه‌ اکید ایشان، ناچارم تا مدتی (اقلاً تا ماه مبارک رمضان) از نعمتِ «خواندن» محروم باشم. البته که هم‌ایشان به این توصیه افزوده‌اند که ان شاءالله جای نگرانی نیست و با این پرهیز و عملیاتِ درمانیِ تجویز شده مشکلاتِ موجود مرتفع خواهد شد، اما این بدان معنا نیست که از دعای مخصوصِ هم‌نفسانم در این وادی بی‌نیاز باشم و مثل همیشه بسیار محتاج همین دعاها هستم.

باید اضافه کنم که به‌رغم منعِ مُتِرَتِّب بر خواندن بنده، هیأت مبارکه‌ ریحانةالحسین علیهاالسلام کما فی السابق در مناسبت‌های بزرگ پیش‌رو، با قوت سابق، دایر خواهد بود و مراسمات با تشریک مساعی حضراتِ خادمینِ اهل‌بیت علیهم‌السلام و ستایش‌گران ارجمند و حضور حقیر برگزار خواهد شد.

همان‌طور که به عرض شریفتان رسید، بدون هیچ مبالغه‌ای حقیر این پیش‌آمد را نیز مصداقِ بنده‌نوازیِ موالیان و اجدادِ کریمم می‌دانم. آنان که الطافِ بی‌شمارشان دائماً، سلباً و ایجاباً مشمول همه‌ ما، مخصوصاً مثل بنده‌ای بوده و ان شاءالله خواهد بود و حقیقتاً مثل همیشه مشتاقِ حلولِ بهارِ معنوی و زیارت رفقای هم‌سفره در توسلات پیش‌رو هستم.

از وقتی که برای این عریضه گذاشتید، بی‌نهایت ممنونم، رجاء واثق دارم سهمم از خوانِ دعای مؤمنین و مؤمنات، با دیدن این تقاضانامه‌ دعا، بیش از پیش خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    32 5
    خداوندانشاالله بزودی این ذاکر اهل البیت را شفای کامل عطا فرماید
  • زینب زهدی علیپور IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    سلام علیکم بسیار بسیار دلواپس شدم برا مداح عزیزم منم سید هستم و همراه شما دارم میخونم از ۱۵ ساله دارم میخونم میشه با شما مصاحبه کنم مرسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس