کد خبر 1044954
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
بریتویت

مهاجم تازه وارد آبی اناری‌ها پس از پیروزی پنج بر صفر این تیم مقابل ایبار به شوخی گفت حالا که «لیونل مسی» او را در آغوش گرفته دیگر پیراهنش را نخواهد شست.

به گزارش مشرق، مارتین بریتویت که پنجشنبه هفته گذشته با قراردادی به ارزش ۱۸ میلیون یورو از لگانس به بارسلونا پیوست، در ۲۰ دقیقه پایانی دیدار شب گذشته برابر ایبار وارد میدان شد و در بدو ورود پاس گل چهارم مرد آرژانتینی را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید:

ایبار: آقای مسی،‌ از دست تو زجر می‌کشیم

مهاجم دانمارکی علاوه بر این در به ثمر رسیدن گل پنج نیز نقش آفرینی کرد؛ در واقع ضربه بریتویت در مصاف تک به تک با دروازه‌بان ایبار برخورد کرد و «آرتور ملو» که او نیز به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود، روی ریباند گل پنجم بارسا را به ثمر رساند.

بریتویت در پاسخ به پرسشی در خصوص در آغوش گرفته شدن از سوی مسی گفت: مسی بابت پاس گل به من تبریک گفت. او انسان فوق العاده‌ای است و در تمام طول بازی سعی داشت تا من احساس راحتی داشته باشم و برای ارسال پاس‌ها به دنبال من می‌گشت.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مرا در آغوش گرفت دیگر لباسم را نخواهم شست؛ صادقانه بگویم واقعا خوشحالم که توانستم به او پاس گل بدهم.

لالیگا هفته گذشته جواز جذب یک بازیکن اضطراری را برای بارسایی که «عثمان دمبله» و «لوئیس سوارز» را به دلیل مصدومیت دست کم تا پایان فصل از دست داده اند، صادر کرد.

مهاجم اسبق باشگاه میدلزبورو که تنها در رقابت‌های لالیگا می‌تواند برای بارسا به میدان برود، در دیدار شب گذشته پس از ورود به زمین بازی به عنوان جانشین «آنتوان گریژمان» با استقبال گرم هواداران بارسا مواجه شد.

بریتویت در این باره نیز گفت: تشویق ایستاده واقعا خاص بود. چیزی بود که در دوران کودکی در تلویزیون دیده بودم؛ اینکه آنها چطور از بازیکنان جدید استقبال می‌کنند و حالا به یکباره اینجا هستم و آن تشویق گرم را تجربه کردم؛ واقعا به خودم افتخار می‌کنم و احساس غرور دارم.

وی افزود: اینجا واقعا احساس خوبی دارم؛ بازیکنان شگفت انگیزی اطراف خودم می‌بینم. سعی کردم بدوم و تحرک داشته باشم و هم تیمی‌هایم هم مرا پیدا کردند. احساس فوق العاده‌ای بود و واقعا از بودن در نیوکمپ خوشحالم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس