کد خبر 1045411
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
لورنزو

لورنزو اینسینیه ستاره ناپولی، مسی را بهترین بازیکن کنونی دنیا می داند ولی مارادونا برای او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

به گزارش مشرق، فردا در سن پائولو ناپولی میزبان بارسلونا از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. دیداری بسیار حساس که هر دو تیم برای پیروزی در آن تلاش خواهند کرد. ناپولی فصل جاری جایگاه خوبی در لیگ ایتالیا ندارد ولی قصد دارد در لیگ قهرمانان جبران مافات کند.

برای بازی فردا لورنزو اینسینیه امیدواری اول هواداران ناپولی است.

بیشتر بخوانید:

مسی ناجی بارتومئو شد

او در نشست خبری امروز خود گفت:« با آسودگی خاطر به بازی برابر بارسا فکر می کنیم. می دانیم که برابر حریفی بسیار بزرگ بازی داریم و اینکه باید بهترین نمایش ممکن را داشته باشیم. می دانیم که در سوی مقابل لیونل مسی به همراه ستاره های دیگر تیمش حضور دارند. باید مسی را در زمین محدود کنیم و یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم.»

اینسینیه ادامه داد:« معتقدم ناپولی می تواند بارسا را به چالش بکشد. جمعه برابر برشا هم نمایش خوبی داشتیم و تکرار می کنم، بازی فردا بازی سختی است ولی می دانیم که در لیگ قهرمانان باید شکل دیگری از بازی را به نمایش بگذاریم و چهره ای متفاوت از سری آ، جایی که خوب کار نکرده ایم، ارائه دهیم.

بازی رفت و برگشت است و باید فردا شجاعانه بازی کنیم. هم خوب حمله کنیم و هم اجازه ندهیم دروازه مان باز شود. این نکته خیلی مهمی است. دوست دارم گل بزنم ولی برایم مهم نیست زننده گل چه کسی باشد. حاضرم داوید اوسپینا(گلر ناپولی) هم در یک چنین دیداری گل بزند.»

مسی یا مارادونا:« از نظر من، مسی بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست ولی او در حد و اندازه های مارادونا نیست. من اهل ناپولی هستم و دیگو مارادونا برای من مقدس است.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس