کد خبر 1044867
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰
بارتومئو

نشان رئال مادرید پیش روی جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا بود.

به گزارش مشرق، بارسلونا موفق شد با پنج گل ایبار را مغلوب کرده و با توجه به شکست دیشب رئال مادرید مقابل لوانته، صدر جدول لالیگا را از آن خود کند. لیونل مسی روزی فوق العاده را مقابل ایبار سپری کرده و با به ثمر رساندن چهار گل، توانایی هایش را دوباره به رخ کشید.

بیشتر بخوانید:

بارسا با پوکر مسی مهمانش را گلباران کرد

اما نکته جالب این دیدار، چسبانده شدن لوگوی باشگاه رئال مادرید در مقابل جایگاه جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در استادیوم نوکمپ بود. این نشان در دیدار ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا در ماه دسامبر نیز همینجا زده شده بود.

البته جوزپ بارتومئو در کل روز چندان خوبی را علیرغم پیروزی پرگل بارسلونا در نوکمپ سپری نکرد. در روزهای اخیر اخباری در مورد تلاش او برای همکاری با برخی شرکت ها در مسیر خراب کردن وجهه برخی بازیکنان بزرگ بارسلونا از جمله لیونل مسی و جرارد پیکه در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. همین شایعات باعث شد هواداران بارسلونا پیش از آغاز دیدار مقابل ایبار، به انتقاد از جوزپ بارتومئو پرداخته و خواهان استعفای او از مسند ریاست این باشگاه شوند. اخباری در مورد احتمال برگزاری انتخابات زودتر از موعد مقرر و جدایی جوزپ بارتومئو از کادر مدیریتی بارسلونا شنیده می شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس