کد خبر 1044689
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۲
انتخابات

یارو جست زد بپره روی زین اسب ولی محکم افتاد و نقش زمین شد وقتی بلند شد دید یک عده دارند نگاهش می‌کنند، پرسید از پرشم خوشتون اومده یا از جسارتم؟! گفتند از روی زیادی که داری!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت‌وشنود خود نوشت:

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات گفته است مشارکت ۴۱ درصدی در انتخابات اخیر مجلس از همه دوره‌ها کمتر است بنابراین نمایندگان این دوره منتخب اقلیت مردم هستند!

گفتم: اولاً اگر منتخب اقلیت هستند چرا اکثریت آراء را آورده‌اند؟ ثانیاً مدعیان اصلاحات با ۵ لیست آمده بودند و رای نیاوردند، بنابراین شما و حزبتان زیر همین اقلیت بوده‌اید.

گفت: نگاهی به میزان مشارکت‌ها نشان می‌دهد هر وقت اصلاح‌طلبان اکثریت مجلس را در اختیار داشته‌اند، آنچنان مردم را ناامید کرده‌اند که مشارکت مجلس بعدی خیلی کاهش داشته است.

گفتم: با عملکرد فاجعه‌باری که مدعیان‌اصلاحات طی ۶ سال اخیر در مجلس و دولت داشته‌اند باید هم میزان مشارکت کاهش پیدا می‌کرد و مردم خسارت‌های مجلس و دولت کنونی را برای هفت پشت خود هم کافی بدانند!

گفت: حالا اگر آن ۵۹ درصد هم می‌آمدند آنچه مسلم بود اینکه به اصلاح‌طلبان رای نمی‌دادند کما اینکه به هیچیک از ۵ لیست آنها رای ندادند.

گفتم: یارو جست زد بپره روی زین اسب ولی محکم افتاد و نقش زمین شد وقتی بلند شد دید یک عده دارند نگاهش می‌کنند، پرسید از پرشم خوشتون اومده یا از جسارتم؟! گفتند از روی زیادی که داری!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    0 0
    خخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس