کد خبر 1044394
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
نخستین زن کردستانی راهی بهارستان شد

شیوا قاسمی‌پور از حوزه انتخابی شهرستان‌های مریوان و سروآباد با کسب هشت هزار و ۸۲۸ رای به عنوان نخستین نماینده زن از استان کردستان راهی بهارستان شد.

به گزارش مشرق، شیوا قاسمی پور با کسب هشت هزار و ۵۲۸ رای از ۳۷ هزار و ۷۵۱ رای صحیح در بین ۱۲ کاندیدای حوزه انتخابیه شهرستان‌های مریوان و سروآباد به عنوان نخستین بانوی زن نماینده از کردستان به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

از دیگر کاندیداهای حوزه  انتخابیه مریوان و سروآباد عثمان باقدم  هشت هزار و ۴۹۵ رای ، ارکان درستکار چهار هزار و ۵۱۸ رای، شاهو رشیدی سه هزار و ۳۸۲ رای، فاروق کریمی ۲ هزار و ۱۴۸ رای، کیوان ویسی یک هزار و ۸۸۳ رای را کسب کردند.

شیوا قاسمی‌پور  که متولد سال ۱۳۵۹ و دارای مدرک دکتری مدیریت و کارمند آموزش و پرورش مریوان است ، در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم کاندیدا بودم که در این دوره در بین نامزدهای انتخابات حوزه مریوان و سروآباد چهارم شدم.

وی برنامه و هدف اصلی خود را از کاندیدا شدن خدمت به مردم اعلام کرد و افزود: توسعه و پیشرفت شهرستان‌های مریوان  و سروآباد و بهبود وضعیت اقتصادی مردم این دو شهرستان از مهمترین برنامه‌هایم  به عنوان نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

روز جمعه دوم اسفند ۹۴ کاندیدا برای کسب ۶ کرسی مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه کردستان باهم  رقابت کردند.

طبق اعلام ستاد انتخابات استان کردستان در این استان کمتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که ۵۸ هزار و ۲۴۰ نفر از این تعداد را رای اولی‌ها تشکیل داده بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    2 0
    آفرین تبریک
  • DE ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 0
    جاش! احسنت به اين زن شجاع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس