کد خبر 1044075
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
ترامپ نمایه

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتشار گزارش چند روز پیش در یک روزنامه آمریکایی درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ گفت که دموکرات‌ها به دنبال انتشار اطلاعات غلط هستند.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه دموکرات‌ها را متهم کرد که به انتشار اخبار غلط علیه کارزار انتخاباتی وی برای سال ۲۰۲۰ و کمک روسیه به وی برای پیروزی در این انتخابات می‌پردازند.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «اطلاعات غلط دیگری توسط دموکرات‌ها در کنگره آغاز شده که می‌گویند روسیه من را به هر کدام از نامزدهای دموکرات که هنوز بعد از دو هفته نتوانسته‌اند آراءشان در ایالت آیووا را شمارش کنند، ترجیح می‌دهد.»

بیشتر بخوانید:

ترامپ: همه نامزدهای دموکرات ضعیف هستند

این صحبت‌های ترامپ پس از آن صورت می‌گیرد که روزنامه «نیویورک تایمز» چند روز پیش در گزارشی به نقل از چند منبع ناشناس نوشت که آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا معتقدند که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای مداخله در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها و انتخابات سراسری ۲۰۲۰ آمریکا بوده تا ترامپ بار دیگر انتخاب شود. 

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین نیز در واکنش به این گزارش اعلام کرد این ادعاها «بدگمانی» بی مفهوم است و هر اندازه که به انتخابات نزدیک می‌شویم شاهد موارد بیشتری در این زمینه هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    7 2
    اگر روسیه دخالتی در انتخاب ترامپ کرده، واقعا به دنیا و ایران ظلم و ستم کرده
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    6 0
    واقعا یه سگ هار است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس