عکس/ رالی گردشگری پلیس راهور ناجا

سرهنگ سلیمی از حبس ۶ ماهه برای رانندگانی که پلاک‌های خودروی خود را مخدوش می‌کنند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدباقر سلیمی رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا درباره ثبت جریمه برای خودروهای پلاک مخدوش یا تغییر در رقم پلاک اظهار کرد: با هوشمند شدن سامانه اجرائیات پلیس و دست افزارهای هوشمندی که در اختیار افسران قرار گرفته، این نوع اشتباهات به حداقل ممکن رسیده است. همچنین سیستم نیز به طور هوشمندانه‌ای برنامه ریزی شده و چنین اشتباهاتی را ثبت نخواهد کرد.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با بیان اینکه این موارد به طور خود به خود از سامانه‌ها حذف می‌شوند، گفت: دستکاری و مخدوش کردن پلاک از مواردی است که هم در آیین نامه رانندگی و هم در دیگر قوانین ما آمده است. حتی تا ۶ ماه حبس نیز برای رانندگان و افرادی که مرتکب دستکاری در پلاک وسیله نقلیه خود می‌شوند پیش بینی شده و به صورت جدی در دستور کار  قرار دارد.

او بیان کرد: اگر دستکاری در پلاک وسیله نقلیه رخ داده باشد و حتی دوربینی که پلاک را خوانده و یا ماموری احیانا به صورت دستی و سیستمی و با دقت کم این اشتباه را متوجه نشده و ثبت کرده، حین پانچ نهایی قبض جریمه ، سامانه بر اساس کاراکترها و مشخصات دیگری از وسایل نقلیه نظیر: کاربری، رنگ، نوع و ... هوشمند شده و حتما این قبض را مورد پذیرش قرار نخواهند داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید علی IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    1 0
    اونوقت برای دستکاری ارقام وحسابهای دولتی واختلاس میلیاردها پول مردم یا قانونی نیست یا برای اجرا آنقدر دست دست میکنند تا طرف سر از کانادا در میاره....!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس