حمله موشکی

ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد رویارویی آتی با غزه اسرائیل را در معرض حملات بی سابقه موشکی قرار می‌دهد و جبهه داخلی آن را فلج می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از گروه بینژنرال «تمیر یدیعی» فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گفت که آنها در برابر حملات موشکی شدید که اسرائیل در جنگ های گذشته شاهد آن نبوده ، آسیب پذیر هستند.

بیشتر بخوانید:

ژنرال اسرائیلی: اسرائیل توان مقابله با دهها هزار موشک را ندارد

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، یدیعی در کنفرانس اکسپو ۲۰۲۰ در تل آویو گفت: «ما باید درک کنیم که  طرف مقابل تغییر کرده است  و موشک‌های غزه از حیث کمیت، وزن، قدرت و دقت ارتقا یافته و یک چالش چند بعدی شده است».

این فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی درباره شلیک موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی در آینده گفت: «حملات موشکی از سمت غزه بی نظیر خواهد بود و اصلا شبیه چیزی که در جنگ اخیر علیه نوار غزه و یا در جنگ دوم لبنان شاهد بودیم نخواهد بود».

وی افزود: «موشک‌ها قادر خواهند بود تا حد زیادی به هدفشان برسند و زندگی در جبهه داخلی اسرائیل را فلج کنند».

یدیعی گفت:«وقتی اسرائیل یک فرمانده را در نواز غزه ترور کند، این امکان وجود ندارد که تل آویو تا ساعت‌ها در معرض حملات موشکی قرار گیرد و اگر جبهه داخلی به طور صحیح آماده و مجهز نباشد لازم است که دوره جنگ تمدید نشود واگر جبهه داخلی به اندازه کافی قوی باشد پیروزی بر آن آسان نخواهد بود».

این مقام نظامی تاکید کرد جبهه داخلی در زمان جنگ در معرض حملات سایبری قرار خواهد گرفت و بزرگ‌ترین تهدید از سال ۱۹۴۸ خواهد بود.

رژیم صهیونیستی در مقطع اخیر غزه و رهبران آن را به جنگ و ترور تهدید کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس