امام‌جمعه موقت شهر سنندج ماموستا محمدامین راستی

امام‌جمعه موقت شهر سنندج گفت: عدم شرکت در انتخابات، رأی ندادن و تبلیغ منفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه، «حرام» و جزء گناهان بزرگ محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، ماموستا محمدامین راستی، ضمن اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت آن در روند توسعه استان کردستان اظهار داشت: انتخابات همواره برای تمام مردم ایران مهم بوده و وظیفه کل مسلمانان ایران و آحاد جامعه حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه است.

بیشتر بخوانید:

پیام تشکر ماموستا قادری از رهبر انقلاب +عکس

پیام تسلیت رهبر انقلاب به جناب ماموستا آقای ملاقادر قادری

وی با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران با رفتن به پای صندوق‌های رأی دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد، افزود: امیدوارم همانند گذشته که مردم همیشه در تمام صحنه‌های مهم کشور پای ثابت بوده، دوم اسفندماه نیز با شور و اشتیاق تمام در انتخابات شرکت کنند چراکه مردم سرنوشت خود را با انتخاب افراد توانمند و شایسته تعیین می‌کنند.

امام جمعه موقت شهر سنندج بیان کرد: حضور گسترده در انتخابات پیام اتحاد و همبستگی مردم ایران اسلامی را به تمام دنیا نشان داده و بیانگر ارادت خاص و لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری و حافظ و نگهبان نظام جمهوری اسلامی است.

ماموستا راستی با بیان اینکه عدم شرکت در انتخابات، رأی ندادن و تبلیغ منفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه، «حرام» و جزء گناهان بزرگ محسوب می‌شود، تاکید کرد: شرکت در انتخابات واجب عینی و تکلیف شرعی است.

عالم برجسته اهل‌سنت تاکید کرد: باید همه مردم فهیم و با شرف استان کردستان در این عرصه مهم سرنوشت‌ساز خود شرکت کنند و با انتخاب آگاهانه، نماینده اصلح و انقلابی را راهی مجلس کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس