کد خبر 1042928
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

برای ورود به بورس باید آموزش های زیادی را بگذرانید. درحال حاضر، این آموزش ها یا بصورت حضوری با به شکل اینترنتی و وبینار ارائه می شوند.

علاوه بر موارد فوق، می‌توانید اطلاعات خود را از طریق سایت آموزش بورس کامل کنید. در سایت آموزش بورس چارت ایران اطلاعات مفیدی درمورد نکات مهم و مطرح در آموزش بورس برای شما دوستان عزیز ارائه شده است.

در این مقاله قصد داریم بصورت گذرا با برخی از آموزش ها و مقالات مفیدی که در سایت آموزش بورس ارائه شده آشنا شویم.

انواع تحلیل ها در آموزش بورس

تحلیل هایی که در بورس بکار می روند در دو نوع تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی هستند. هریک از این تحلیل ها کاربرد مشخصی داشته و دارای ویژگی های خاص خود هستند. در سایت آموزش بورس چارت ایران، هریک از این دو بصورت مفصل شرح داده شده است.

تحلیل تکنیکال

همانگونه که در سایت آموزش بورس چارت ایران ذکر شده، در این تحلیل برای پیش بینی روند قیمت سهام در آینده، رفتار و حرکات قیمت در گذشته بررسی می شود. این تحلیل قابل استفاده برای هر نوع شاخص، سهام یا کالا است.

در این تحلیل با مفاهیمی همچون ترندها، انواع آن، حمایت و مقاومت و سایر موارد مرتبط آشنا می شوید.

تحلیل بنیادی

تحلیل بنیادی یا فاندامنتال، وضعیت مالی و عوامل موثردر وضعیت مالی یک شرکت یا صنعت شناسایی می شود. در سایت آموزش بورس چارت ایران، مفاهیم و آموزش های لازم برای یادگیری تحلیل بنیادی ارائه شده است.

در روش تحلیل بنیادی، روش تحلیل بالا به پایین یا روش تحلیل بالا به پایین استفاده می شود. مراحل کلی تحلیل بنیادی و برخی مفاهیم مانند قیمات و ارزش و تحلیل بنیادی در سهام بورس و سایر موارد مرتبط موردبررسی قرار گرفته است.

سایر آموزش ها

برخی آموزش های دیگر در سایت آموزش بورس چارت ایران شامل برخی مباحث مفید دیگر در زمینه آموزش بورس است. از جمله می توان آموزش فیبوناچی، آموزش ایچیکو را نام برد. کتاب های روان شناسی مفید نیز معرفی شده اند. همچنین گفتگو با بزرگان بورس را نیز می توانید دراین سایت آموزش بورس بیابید.

آموزش فیبوناچی

یکی از مفاهیم مهم در آموزش بورس، ابزار فیبوناچی است. اکثر معامله گران با این ابزار آشنایی دارند. معامله گران از این ابزار برای شناسایی نواحی مقاومت و حمایت استفاده می کنند. معامله گران باید بیاموزند چگونه در موقعیت های مختلف از این ابزار استفاده کنند. در سایت آموزش بورس چارت ایران، آموزش فیبوناچی بطور کامل تری شرح داده شده است.

آموزش بورس با ویدیو یا فیلم

قطعا یکی از روش های بسیارمفید برای یادگیری، استفاده از ویدیو یا فیلم آموزش بورس است. در سایت آموزش بورس چارت ایران آموزش های مختلف در موارد مطرح شده و مهم بورس ارائه شده است.

برخی از آموزش های ارائه شده در زمینه: آموزش تحلیل تکنیکال ، آموزش ایچیموکو، آموزش ویدئویی کامل فارکس از صفر هستند. همچنین آموزش بازارهای جهانی و تحلیل تکنیکال، آموزش جامع امواج الیوت ویو، مدیریت سرمایه در بازارهای جهانی، آموزش تحلیل آنلاین و سایر ویدئوهای مفید را می توانید در سایت آموزش بورس مشاهده کنید.

کتاب های بورس

کتاب های بورس کمک زیادی به یادگیری مفاهیم بورس می کنند. تلاش کنید علاوه بر آموزش های مجازی و حضوری، از کتاب های بورس نیز استفاده کنید. کتاب ها نکات تکمیل کننده ای به شما ارائه می دهند.

در سایت آموزش بورس چارت ایران کتابهای مفید زیادی به همراه نکات کلیدی آنها به شما معرفی شده است. برخی از کتابهای معرفی شده و مفید عبارتند از: راز اعداد، کتاب وارن بافت و تفسیر صورت های مالی، معامله گر منظم، مدیریت سرمایه در بازارهای مالی و کتاب کاربردی معامله با ابزار فیبوناچی.   

روان شناسی بورس

ازجمله سرفصل های مهم در زمینه آموزش بورس، روان شناسی بورس است. روان شناسی بورس، توصیه های روانشناسانه مفیدی در زمینه بورس به شما ارائه می دهد که می تواند موجب پیشرفت و پیشگیری از خطا در معاملات شما شود.

در سایت آموزش بورس چارت ایران می توانید با برخی از توصیه های مهم روان شناسی بورس آشنا شوید. این توصیه ها برای موفقیت بیشتر شما موثر خواهند بود.

مصاحبه با بزرگان بورس

استفاده از تجارب بورس، تاریخ بورس و داستان بورس قطعا به معامله گران تازه کار کمک خواهد کرد. حتی افراد باتجربه نیز ممکن است بخواهند باز هم از تجربیات دیگران بدانند و این آگاهی را بسیارمفید می دانند.

در سایت آموزش بورس چارت ایران داستان و مصاحبه درمورد افراد مشهور و شاخص بازارهای مالی و بورس جهانی و داخلی ارائه شده است.

هدف از آموزش ها و مطالب سایت آموزش بورس چارت ایران، موفقیت شما دوستان عزیز در معامله گری و بورس است. ما تا انتها با شما هستیم.آدرس سایت ما Www.Chartiran.Com  میباشد

**این محتوا تبلیغاتی است**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس