کد خبر 1042851
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
آن لینده

وزیر خارجه سوئد هم راستا با مخالفت‌های غرب با عملیات پاکسازی تروریست‌ها در استان ادلب، تشدید فشار اتحادیه اروپا بر سوریه را خواستار شده است.

به گزارش مشرق، «آن لینده» وزیر خارجه سوئد بعد از حضور در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا خواستار تشدید فشار اروپا بر دولت بشار اسد شده و عملیات ارتش سوریه در ادلب را محکوم کرده است.

به نوشته «ینی شفق»، وزیر خارجه سوئد بعد از حضور در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل، مطلبی در فیس بوک خود منتشر کرده و عملیات ارتش سوریه در استان ادلب برای پاکسازی آن از تروریست‌ها را «وحشتناک» خوانده است.

بیشتر بخوانید:

حزب حاکم ترکیه: ما توافق سوچی را نقض نکرده‌ایم

ناتو ترکیه را در سوریه تنها گذاشت

«آن لینده» از اتحادیه اروپا خواست، فشار بر «رژیم بشار اسد» را به منظور مقابله با عملیات ارتش سوریه در استان ادلب تشدید کند.

صحبت‌های وزیر خارجه سوئد در حالی مطرح شده که اتحادیه اروپا روز گذشته در واکنش بهخ پیشروی‌های ارتش سوریه در عملیات پاکسازی و آزادسازی استان ادلب از تروریست‌ها، تحریم‌ها علیه سوریه را تشدید کرد. در بیانیه اتحادیه اروپا تصریح شد: «پارلمان اتحادیه اروپا امروز ۸ بازرگان برجسته و دو نهاد مرتبط با بازرگانان نظام سوریه و حامیانش را در لیست تحریم‌ها قرار داد».

تحریم‌های جدید، انسداد دارایی‌های بانک مرکزی سوریه در اروپا و علاوه بر آن تحریم نفتی و محدودیت‌هایی در زمینه سرمایه‌گذاری در سوریه را نیز شامل می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • احمد IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    67 2
    ارتش سوریه باید با قوت تمام ادلب را از شر تروریست ها پاک سازی کنه و از کشورهای حامی تروریست نترسه به اروپا و امریکا و ترکیه ربطی نداره ایران مثل دژ محکم از سوریه حمایت می کنه
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    67 2
    دُم خروس غربی های جنتلمن تروریست داره بیرون می زنه. ای لعنت خدا بر اول و آخرتون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس