کد خبر 1042511
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
مارگا

موسی مارگا، جدیدترین قربانی نژادپرستی در فوتبال اروپا است.

به گزارش مشرق، برد ۲-۱ پورتو در زمین ویتوریا گیمارش بسیار پرحاشیه بود. در این دیدار جنجالی، مهاجم اهل مالی پورتو مورد هجوم توهین های نژادپرستانه هواداران تیم میزبان قرار گرفت. به مرور اتفاقات این بازی می پردازیم:

بیشتر بخوانید:

پورتو با طارمی پیش‌قرارداد امضا کرده است

۱- از دقیقه یک بازی، هواداران تیم میزبان با تقلید صدای میمون و سر دادن شعارهای نژادپرستانه، باعث رنجش مهاجم پورتو شدند اما او توجهی به این موضوع نداشت و بازی را دنبال کرد.

۲- مارگا در دقیقه ۶۰، گل دوم و پیروزی بخش پورتو را به ثمر رساند و با اشاره به رنگ پوست خود، هواداران ویتوریا گیمارش را به سکوت دعوت کرد. شعارهای نژادپرستانه علیه او به اوج خود رسید و چند صندلی به سمت این بازیکن از روی سکوها پرتاب شد. داور در این صحنه به مارگا کارت زرد نشان داد.

۳- در فاصله دقیقه ۶۰ تا ۶۹، جو ورزشگاه بسیار ملتهب بود و کل ورزشگاه، یک صدا به مارگا توهین می کردند. در نهایت صبر این بازیکن لبریز شد و او اقدام به ترک زمین کرد.

۴- بازیکنان دو تیم چند دقیقه سعی در آرام کردن مارگا داشتند و می خواستند مانع خروج او شوند. کنسیسائو، سرمربی پورتو نیز تلاش زیادی انجام داد تا تصمیم مهاجم خود را عوض کند اما تلاش او بی نتیجه بود. در نهایت مارگا در میان توهین هواداران ویتوریا گیمارش، زمین را ترک کرد و با انگشت، ژست هایی به طرف آنها نشان داد. کنسیسائو نیز مجبور شد یک بازیکن دیگر به جای مارگا به زمین بفرستد.

۵- مارگا پس از بازی در اینستاگرام نوشت:

خطاب به آن احمق هایی که برای کارهای نژادپرستانه به ورزشگاه می روند، می گویم که دهانتان را ببندید و خفه شوید. از داور هم باید تشکر کنم چون از من حمایت نکرد! از رنگ پوست خود دفاع کردم و به من کارت زرد نشان داد. امیدوارم دیگر هیچ یک از شما را در زمین نبینم. مایه ننگ هستید.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    9 1
    راست گفته واقعا. دنیای کثیفیه. یک مشت حیوان با ظاهر انسان! از رئیس جمهور شدن ترامپ هرزه و قمار باز میشه به اوج انحطاط دنیا و مردمش پی برد.
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    7 1
    چهره واقعی غرب.. و لیبرال دموکراسی دروغین آنها
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    0 0
    نیست تاحالاسیاه پوست درفوتبال نبوده! اصلا داشته عقده خودشو خالی می کرد وبازیش بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس