سردار شریف

سخنگوی سپاه پاسداران تأکید کرد: ترور «حاج قاسم» عرصه را بر آمریکا تنگ‌تر خواهد کرد و بساط آنها از منطقه جمع می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف پیش از ظهر یکشنبه در چهلمین روز شهادت سردار «قاسم سلیمانی» در مصلای امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه چهل و چند روز است که ما از داشتن نعمت سردار سلیمانی محروم هستیم، اظهار کرد: ما باید دین خود را نسبت به چهل سال مجاهدت خالصانه حاج قاسم ادا کنیم. باور کردن اینکه حاج قاسم دیگر در بین ما نیست سخت است.

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از تأکیدات حاج قاسم بر این بوده که دیده نشود، گفت: سردار سلیمانی در سال‌های اخیر به مراتب متواضع‌تر نسبت به سال‌هایی که فرمانده لشکر بود، شده بود اما درنهایت تلاش و مجاهدت‌های او سبب شد تا ۲۵ میلیون نفر در ۵ شهر کشور ارادت خود را در تشییع پیکر مطهرش ابزار کنند.

بیشتر بخوانید:

سردار شریف: کلمه کشته در ادبیات آمریکا تبدیل به ضربه‌مغزی شده است

وی با اشاره به اعتراف آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه حاج قاسم همیشه جلوتر از آنها در هر جبهه‌ای حضور داشت، ادامه داد: همه طراحی‌های آمریکا با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و به دستان حاج قاسم شکست می‌خورد و آمریکایی‌ها از همین رو با حاج قاسم دشمن بودند.

سردار شریف با اشاره به ترور شخصیت‌های برجسته منطقه توسط آمریکا و با بیان اینکه مشکل ما این است که فراموش کار هستیم، بیان کرد: ترور حاج قاسم عرصه را بر آمریکا تنگ‌تر خواهد کرد و بساط آنها را از منطقه جمع می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    0 4
    چنان بمباران بشید که تاریخ ندیده .
  • کامران IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    0 0
    خدا با بردن سردار سلیمانی احتمالا یه چیزهایی میخاد بهمون بگه و یه چیزهایی بهمون بده و اتفاقاتی که ممکنه در راه باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس