کد خبر 1041986
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
ونزوئلا

بیش از دو میلیون ونزوئلایی در یک مانور نظامی شرکت کرده‌اند تا برای دفاع از کشورشان در مقابل تهدیدهای آمریکا آماده باشند.

به گزارش مشرق، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز شنبه مانور نظامی «سپر بولیواری ۲۰۲۰» را افتتاح کرد که با هدف مقابله با تهدیدهای آمریکا صورت گرفته است.  

مادورو اعلام کرد: «ما مانور سپر بولیواری را با استقرار "نیروهای مسلح ملی بولیواری" آغاز می‌کنیم که اتحاد نظامی - مدنی است و با بسیج دو میلیون سیصد هزار مبارز صورت می‌گیرد.»

بیشتر بخوانید:

مادورو: روز بازداشت گوایدو فرا خواهد رسید

«ولادیمیر پادرینو لوپز» وزیر دفاع ونزوئلا نیز تایید کرد که ارتش برای حمایت از تمرین‌های جدید نظامی در سرتاسر کشور مستقر شده است.  

لوپز گفت: «ما در هر کشتی، پست مرزی،‌ شهر و خیابان مستقر شده‌ایم. عزم ما از عشق ما شکل گرفته تا از میهن دفاع کنیم. ما پیروز خواهیم شد.»

همچنین مادورو خاطر نشان کرد این تمرین‌های نظامی نه تنها با هدف آمادگی برای مقابله با حملات احتمالی آمریکا یا کلمبیا صورت می‌گیرد بلکه در خدمت مبارزه با قاچاق سوخت به کشورهای همسایه نیز خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    1 0
    باید ونزوئلا را نیز باید به سیستم های پدافندی پسیوحرارتی هم مجهز شوند مثل حرز نهم چون قابل سرکوب شدن توسط ضدرادارهای هواپیماهای دشمن نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس