خوار شهید مغنیه

خواهر «عماد مغنیه» فرمانده شهید حزب‌الله به مناسبت دوازدهمین سالگرد شهادت برادرش اعلام کرد، ارتباط حاج عماد و سردار سلیمانی مانند دو سرباز در مسیر ولایت برای یاری مسایل امت سلام بود.

به گزارش مشرق، «زینب مغنیه» خواهر فرمانده شهید حزب‌الله «عماد مغنیه» به مناسبت دوازدهمین سالگرد شهادت برادرش گفت‌وگویی با وبگاه «العهد» لبنان انجام داد.

وی گفت: شهید حاج عماد بر اصل مبدأ ولایت اعتقاد و به آن ایمان داشت و جهادش بر اساس آن بود. حتی در آغاز حرکت جهادی‌اش علیه دشمن اسرائیلی بر دیدار امام خمینی اصرار داشت. حاج عماد، امام خمینی را مانند پدر می‌دانست و خود را فرزند و سرباز او می‎دانست که به آموزش‌هایش عمل، بر شیوه وی حرکت و تفکر او را حمل می‌کند و همه اینها را در مسیر تحقق هدف والا که همان اقتدار امت اسلامی است، انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

تا ۲۰ سال آینده کسی مثل حاج قاسم نمی‌آید

جواب نامه حاج قاسم را با خون امضا کردم

زینب ادامه داد: قدس برای حاج عماد قبله جهاد بود، هیچ عذر و بهانه‌ای از ما برای عدم حضور در روز جهانی قدس نمی‌پذیرفت، دائما اهمیت مشارکت و حضور در این راهپیمایی را به ما گوشزد می‌کرد.

وی گفت: فلسطین دائما در برابر چشمان حاج عماد بود و از نظر او این سرزمین بدون شک آزاد خواهد شد فقط مسأله زمان مطرح است.

زینب مغنیه درباره رابطه حاج عماد با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: حاج عماد شخص سید حسن نصرالله را رازی از رازهای پیروزی مقاومت و فرمانده‌ای که اطاعتش واجب است، می‌دید.

وی در خصوص رابطه برادرش با سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران گفت: رابطه این دو بالاتر از دوستی، کار، جهاد یا برادری بود، ارتباط حاج عماد و سردار سلیمانی مانند دو سرباز در مسیر ولایت و تحت عبای ولی برای یاری مسایل امت بود.

عماد مغنیه در سال ۲۰۰۸ میلادی در دمشق سوریه به دست عوامل موساد و با همکاری «سیا» به شهادت رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس