کد خبر 1041147
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
اردوغان نمایه - کراپ‌شده

رییس جمهور ترکیه در سفری دو روزه وارد اسلام‌آباد شد و مورد استقبال رسمی عمران خان نخست وزیر پاکستان قرار گرفت.

به گزارش مشرق، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در سفری ۲ روزه وارد اسلام‌آباد شد.

اردوغان در بدو ورود به فرودگاه نورخان اسلام‌آباد مورد استقبال رسمی عمران خان قرار گرفت و قرار است در مجلس پاکستان نشان گارد افتخاری به وی اعطاء شود.

بیشتر بخوانید:

اردوغان عازم پاکستان شد

 بر اساس اعلام رسانه‌های پاکستان، اردوغان و عمران خان یک نشست خبری مشترک خواهند داشت و پس از آن نیز ششمین جلسه شورای همکاری استراتژیک سطح عالی پاکستان و ترکیه به منظور افزایش سطح همکاری‌ها را برگزار خواهند کرد.

دانلود

همچنین قرار است تعدادی تفاهم‌نامه‌های مهم نیز در طول این سفر به امضای طرفین برسد. رییس‌جمهور ترکیه همچنین در پارلمان پاکستان سخنرانی خواهد کرد.

گفته می‌شود که سفر اردوغان به اسلام‌آباد نقطه عطف مهم دیگری در تعمیق و گسترش هرچه بیشتر مشارکت راهبردی ترکیه و پاکستان است.

پیش از این مصطفی یورداکول سفیر ترکیه در پاکستان، سفر اردوغان به اسلام‌آباد را یک واقعه تاریخی و قدمی بزرگ در جهت روابط دو جانبه بین دو کشور برادر خوانده بود.

به گفته وی، کریدور اقتصادی چین و پاکستان رو به اتمام است و ترکیه علاقه دارد بخشی از مناطق ویژه اقتصادی باشد که طبق این پروژه ایجاد می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهزاد IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
    7 24
    انشالله تکنولوژی ساخت سلاح هسته ای و موشک قاره پیما رو دریافت میکنه از پاکستان.
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
      22 1
      آرزوهای دور و دراز بوزگوردی!!!!! ترچیه نوچه و غلام آمریکاست! مریکا هرگز به نوکرانش چنین اجازه ای نمیده! حد ترچیه همون نوکری و غلامی است! و حد بوزگوردهاش هم توهمات و زوزه کِشی و بوزگوردی گری!!!!!
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
      21 1
      آرزوهای دور و دراز بوزگوردی!!!!!ترچیه نوکر و غلام آمریکاست! آمریکا هرگز به نوکرانش اجازه چنین بلند پروازی هایی رو نمیده! حد ترچیه همون غلامی و نوکری آمریکاست! و حد بوزگوردهاشم زوزه کِشی و توهم و جعل و فریب!
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
    12 4
    اردوغان چند کودک سوری را کشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بهزاد AZ ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
      7 31
      صفر کودک! بیشتر از نصف جمعیت سوریه به خاک ترکیه یا مناطق تحت کنترل ترکیه پناه بردن!
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
      10 1
      تروریستهای النصره و داعش و عرتش عازاد وحشی دهها هزار کودک سوری رو دریدند بوزگورد جعلی باف وقیح! سرباز همون عرتش عازاد قلب سرباز سوری رو عین هند جگرخوار از سینه درآورد و خورد! کم فیلم از داعش و النصره و عرتش عازاد بیرون نیومده که سر بچه ها رو بریدن، عردوغان و بوزگوردهای وهبی مزدورش در ین جنایات شریکن
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    9 0
    حالبه پاکستان پیمانهای نظامی و تجهیزات و خلبانش را به تورچیه و و عربستان و امارات ....میفرسته ... گداها و تروریستهایش رو به ایران!!!!.........%% برعکس تورکهای متعصب قوم پرست ایرانیها را بواسطه مجاورت با هندیها و افغانستانیها و پاکستانیها تحقیر و فحاشی میکنند .. اما برای رابطه و دوستی با این کشورها یقه جر میدهند ...خخخخخخخ
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    2 9
    به کوری چشم هندوها، اوانجلیستها، صهیونیست ها و زرتشتی ها
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
      5 1
      بپا سقط نشی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس