الهلال

شهرخودرو ایران در اولین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال شکست خورد.

به گزارش مشرق، دو تیم شهرخودرو ایران و الهلال عربستان در چارچوب بازی‌های گروهB لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه الزعبیل امارات به مصاف هم رفتند.

این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود الهلال خاتمه یافت.

برای دیدن خلاصه دیدار شهرخودرو و الهلال اینجا کلیک کنید

داور: کو هیونگ جو(کره‌جنوبی)

کارت زرد: علی نعمتی از شهرخودرو

کارت قرمز:-

گل: کاریو(45) و گومیس(69) برای الهلال

ترکیب شهرخودرو ایران:

مهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی(82-میرواسلاو اسلاوو)، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان(64-محمدرضاخلعتبری)، میلاد سرلک، حسن جعفری(79-محمد آقاجانپور)، سعید صادقی، محمد فرامرزی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

ترکیب الهلال عربستان:

عبدالله المعیوف، عبدالله الحافظ،‌ یانگ هیون سو، یاسر الشهرانی(90-البولایهی)، الولایان،‌ سلمان الفرج، عبدالله عطیف(79-محمد کانو)، سباستین جووینکو، سالم الدوساری، کاریو(89-نواف العبید) و گومیس

سرمربی: رضوان لوچسکو


*دقایق حساس:

دقیقه12

والی خطرناک سباستین جووینکو از پشت محوطه جریمه شهرخودرو، روی سقف دروازه رحمتی فرود آمد و به بیرون رفت.

دقیقه17

گومیس در محوطه جریمه شهرخودرو صاحب توپ شد و اقدام به شوتزنی کرد که مدافع شهرخودرو توپ او را روی خط برگشت داد، توپ برگشتی نصیب جووینکو شد و شوت او نیز پس از برخورد به مدافع شهرخودرو راهی کرنر شد. در ادامه شوتزنی بازیکن الهلال روی ضربه کرنر، با اختلاف اندک از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه25

پاس عمقی جیووینکو به سالم الدوساری رسید و او نیز با دریبل سرپا، دو مدافع شهرخودرو را جا گذاشت و با ورود به محوطه جریمه در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار گرفت اما خروج دروازه بان شهر خودرو زاویه را برای ان بازیکن تنگ کرد تا ضربه خطرناک او از کنار دروازه رحمتی به بیرون برود.

دقیقه29

شوت خطرناک جووینکو از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب رحمتی راهی کرنر شد.

دقیقه32

جووینکو با یک پاس بلند، پشت مدافعین شهرخودرو صاحب تو شد و در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار گرفت اما ضربه او درون محوطه جریمه توسط دروازه بان شهرخودرو برگشت داده شد، در ادامه اشتباه مدافعان شهرخودرو در دفع توپ باعث شد تا بازیکنان حریف بازهم در محوطه جریمه نماینده ایران صاحب توپ شوند اما اینبار شوتزنی بازیکن الهلال با فداکاری مدافعان شهرخودرو به کرنر رفت.

دقیقه36

شوت کاریو از داخل محوطه جریمه شهرخودرو با دخالت مدافعان این تیم راهی کرنر شد و در ادامه ارسال توپ از روی نقطه کرنر نیز با ضربه سر بازیکن الهلال از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه40

ارسال خطرناک از کناره چپ محوطه جریمه شهرخودرو پس از برخورد به تیر دوم دروازه این تیم، به داخل زمین برگشت.

دقیقه 45

شوت کاریو از پشت محوطه جریمه شهرخودرو، پس از برخورد به مدافع شهر خودرو وارد دروازه رحمتی شد.

دقیقه56

ضربه فنی و خطرناک جیووینکو از پشت محوطه جریمه شهرخودرو به شکلی خطرناک از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه59

الهلال پشت محوطه جریمه شهرخودرو صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که جیووینکو پشت این ضربه قرار گرفت و شوت فنی او به شکل خطرناک از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه67

توپ ارسالی از کناره محوطه جریمه شهرخودرو با ضربه برگردان گومیس در محوطه جریمه نماینده ایران همراه شد که این توپ به شکل خطرناک از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه69

کاریو روی تعلل مدافعان شهرخوردو در محوطه جریمه این تیم گومیس را صاحب توپ کرد و او نیزبین دو مدافع به ضربه ای آرام و به راحتی دروازه رحمتی را باز کرد.

دقیقه80

ضربه جووینکو درون محوطه شهرخودرو را رحمتی به راحتی در آغوش گرفت.

دقیقه86

شوت جووینکو از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس