کد خبر 1040107
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
مانژوکیچ

کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به بازی سخت پرسپولیس با الدحیل قطر، گفت: مهار ماریو مانژوکیچ برای هر مدافعی در جهان سخت است و خط دفاعی پرسپولیس باید آرامش کامل را برای تقابل با او داشته باشد.

به گزارش مشرق، ادموند بزیک درباره تقابل تیم‌ فوتبال پرسپولیس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا با الدحیل قطر گفت: قطعا سخت ترین تقابل یحیی گل محمدی تا اینجای فصل با الدحیل خواهد بود. فکر می کنم کادر فنی پرسپولیس به شناخت نسبی لازم از بازیکنان در خصوص استفاده از آنها رسیده است و این موضوع می تواند بازی پرسپولیس را بهتر از همیشه کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حضور ستارگان فوتبال دنیا نظیر ماریو مانژوکیچ و مهدی بن عطیه در ترکیب الدحیل اظهار داشت: سال هاست فوتبال در حاشیه حوزه خلیج فارس با چنین پدیده ای روبرواست. آنها هزینه های بسیار زیادی می کنند تا بتوانند کیفیت فوتبال باشگاهی خود را بالا  ببرند و الگوهای خوبی را برای رشد بازیکنان خود ایجاد کنند.

وی ادامه داد: ترکیب بازیکنان الدحیل واقعا گران قیمت است اما فکر می کنم شرایط فنی پرسپولیس نسبت به حریف قطری خود قابل قبول است و این تیم می تواند با ارائه بازی هوشمندانه به امتیاز برسد.

بیشتر بخوانید:

خاطره تلخ الدحیل از پرسپولیس

کارشناس فوتبال ایران درباره احتمال تغییر ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی با استقلال تهران ادامه داد: پرسپولیس در دربی هم عملکرد خوبی داشت و اگر شانس با این تیم یار بود، سه امتیاز را می گرفت. تمام بازیکنان پرسپولیس قابلیت حضور در ترکیب اصلی را دارند. همین موضوع هم نقطه قوت این تیم محسوب می شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط خط دفاعی این تیم تاکید کرد: مهم تر از اینکه چه کسی در قلب دفاع پرسپولیس بازی می کند افکار مدافعان است. دفاع پرسپولیس باید در نبرد سختی که با مانژوکیچ دارد تمرکز داشته باشد و احساسی بازی نکند. آرامش مدافعان بسیار مهم است تا روی بازیکنان حریف خطا نکنند.

بزیک راجع به فشردگی بازی های نمایندگان فوتبال باشگاهی کشور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این موضوع را قبول دارم اما به هر حال برنامه فعلی بازی ها از مدت ها قبل تعیین شده بود و باشگاه ها باید امکانات لازم را برای مربیان خود فراهم می کردند. تیم هایی که نیمکت قوی داشته باشند در چنین روزهایی می توانند امیدوار به نتیجه باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس