پرسپولیس

داور دیدار تیم های الدحیل و پرسپولیس از کشور ازبکستان است که در چند دیدار برای تیم های ایرانی یا سوت زده یا داور چهارم بوده است.

سرویس ورزش مشرق – کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار تیم های الدحیل و پرسپولیس در اولین مسابقه گروه C را به گروهی از داوران ازبکستانی سپرد. عزیز آسیموف داور وسط این مسابقه است که به همراه کمک هایش این دیدار را در دوحه قضاوت می کند.

این داور تاکنون در دوران فعالیتش در 4 دیدار در گروه داوری تیم های ملی و باشگاهی کشورمان به عنوان داور چهارم حضور داشته که در ادامه به آنها می پردازیم.

*داور چهارم بازی نفت!

تیم فوتبال نفت تهران در فصل 2015 لیگ قهرمانان آسیا وقتی در تهران میزبان الجیش قطر بود عزیز آسیموف در گروه داوری آن مسابقه داور چهارم بود. مسابقه ای که نماینده کشورمان 0-1 با تک گل امیرارسلان مطهری به برتری دست یافت.

*برای تراکتور هم داور چهارم بود!

آسیموف دو سال پیش از آن و در لیگ قهرمانان 2013 نیز در دیدار تیم های تراکتور و الشباب ریاض داور چهارم بود. مصافی که در پایان با شکست 0-1 تبریزی ها به پایان رسید.

* حضور در تیم داوری بازی استقلال!

او در همان فصل 2013 در یک دیدار نیز برای استقلال در تیم داوری ازبکستانی به عنوان داور چهارم حضور داشت. مسابقه این تیم برابر العین امارات که با دو گل به سود آبی پوشان تهرانی تمام شد. جی لوید ساموئل و فرهاد مجیدی که امروز سکان هدایت استقلال در دستانش است گلزنان استقلال در آن دیدار بودند.

*داور چهارم بازی ایران!

آسیموف در تهران و در دیدارهای مرحله اول مقدماتی 2015 جام جهانی 2018 در گروه داوری بازی ایران و ترکمنستان که ۳ نفر آن کره ای بودند، داور چهارم بود. مسابقه ای که در پایان با حساب 0-3 به سود شاگردان کارلوس کی روش سرمربی وقت تیم ملی به پایان رسید. مرتضی پورعلی گنجی، سعید عزت الهی و اشکان دژاگه گلزنان تیم ملی مان در آن دیدار بودند.

*داور خوش قدم!

با نگاهی کلی به دیدارهایی که تیم های ایرانی اعم از باشگاهی یا تیم ملی مان با حضور این داور در گروه داوری اش متوجه می شویم از 4 بازی 3 برد و تنها یک شکست در کارنامه نمایندگان ایران به ثبت رسیده و به نظر می رسد او داوری خوش قدم برای ما بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس