رد صلاحیت

یک سایت همسو با اصلاح‌طلبان تصریح کرد این طیف نباید با بهانه کردن نظارت شورای نگهبان، از پاسخگویی درباره عملکرد ناموفق دولت و مجلس طفره بروند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

عصر ایران با بیان اینکه اصلاح‌طلبان حق دارند از شورای نگهبان گلایه کنند، می‌نویسد: با این وجود اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی یک سوال جدی هم باشند و آن هم این است که اگر شورای نگهبان ترک عادت می‌کرد و نامزدهای آنها را بدون چون و چرا تایید می‌کرد، آیا مردم به آنها رای می‌دادند؟

بیشتر بخوانید:

۴۳ چهره اصلاح طلب که در تهران تائید صلاحیت شده‌اند +اسامی

اصولگرایان در گام آخر، اصلاح طلبان با تابلوی جدید

این یک سوال جدی است که جریان اصلاحات باید به آن پاسخ دهد. با توجه به عملکرد حسن روحانی در دولت و اعضای فراکسیون امید در پارلمان دهم، آیا مردم حاضر بودند در انتخابات، آنها را به‌عنوان نماینده راهی مجلس یازدهم کنند؟

عصر ایران می‌افزاید: جریان اصلاحات نباید از پاسخگویی شانه خالی کنند. آنها الان در قدرت حضور دارند و در دولت و مجلس مسئولیت دارند و باید به مردم پاسخگو باشند. اینکه مردم الان در مورد رد صلاحیت‌ها واکنشی نشان نمی‌دهند به خاطر این است که از نمایندگان اصلاح‌طلبان راضی نیستند و از آنها دلخور هستند.

آنهایی که در انتخابات مجلس دهم به لیست امید رای دادند، انتظار معجزه نداشتند و یا فکر نمی‌کردند آنها می‌توانند عصایی مانند حضرت موسی داشته باشند که دریای نیل را بشکافد. آنها فقط می‌خواستند، نمایندگان به وظیفه اصلی خود که دفاع از جایگاه مجلس و حق مردم است دفاع کنند.

کاری که متاسفانه انجام نشد و برخی از اعضای فراکسیون امید حتی نطق درخوری هم در مجلس انجام ندادند و نامشان به جز یکی دو مورد از تریبون‌های مجلس شنیده نشد. انگار نه انگار که مردم آنها را برای احقاق حقشان به مجلس فرستاده بودند.

مردم هنوز از محمدرضا عارف به‌عنوان لیدر جریان اصلاحات در مجلس دهم سوال‌های فراوانی دارند تا او که حالا دیگر نامزد انتخابات نشد، پاسخ دهد. نه تنها او، تمام آنهایی که به نام اصلاح‌طلبی به مجلس راه یافته‌اند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند. مبادا آنها به بهانه شورای نگهبان، جا خالی بدهند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    1 0
    حالا خوب خود اصلاح طلبا فهمیدن برای مردم مهم نیستند
  • مهدی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    4 0
    مردم از اصلاح طلبان نغرت دارند اصلا چشم دیدن این پست فطرتها را ندارند اینمها یه مشت مفت خور دوروغگو و خائن هستند اصلا به اینها رای به خودکشی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس