کد خبر 1039755
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
واکنش حماس به نقشه ادعایی نتانیاهو؛ مقاومت تا آزادی فلسطین ادامه دارد

جنبش حماس در واکنش به سخنان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر تهیه نقشه‌های جدیدی بر اساس الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری اعلام کرد، مقاومت مردم فلسطین تا آزادی تمام خاک سرزمین خود ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شنبه (دیروز) از آغاز روند تعیین مرزهای مناطق الحاقی کرانه باختری رود اردن خبر داد و از تهیه نقشه‌هایی بر اساس طرح ادعایی «معامله قرن» سخن گفت.

بر اساس گزارش «قدس پرس»، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس در واکنش اعلام کرد، اینها ادامه تجاوز آمریکایی-اسرائیلی علیه حقوق فلسطینی است.

بیشتر بخوانید:

برهوم تأکید کرد: نتایج ادامه این فخرفروشی و تجاوز بر عهده واشنگتن و تل آویو خواهد بود. ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن لحظه‌ای از ورود به نبرد با تمام ابزارهای ممکن برای حمایت از حقوق تاریخی و دفاع از فلسطین تردید نخواهد کرد حال هر چقدر فداکاری لازم باشد.

وی افزود، دوگانه شرارات یعنی آمریکا و اسرائیل هرچه قدر زود یا هیمنه داشته باشند نمی‌توانند این واقعیت را تغییر دهند که ملت فلسطین صاحبان حق در این سرزمین هستند.

برهوم تأکید کرد: اشغالگر صهیونیستی رو به زوال است و مقاومت ما برای گرفتن این حق تا آزادی کامل تمام خاک فلسطین ادامه خواهد داشت.

وی سپس فلسطینی‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی را به ایستادگی و ثبات دعوت کرد و خواستار افزایش اقدامات مردمی و مقاومتی شد.

«نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان هم در واکنش به این اظهارات نتانیاهو اعلام کرد: تنها نقشه‌ای که ما می‌شناسیم نقشه دولت فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن ۱۹۶۷ با مرکزیت قدس است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس