کد خبر 1039712
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
شنزی

دروازه‌بان تیم فوتبال یوونتوس با وجود اینکه یوونتوس تا به اینجای فصل ۱۵ امتیاز از دست داده، بر این باور است که بانوی پیر در مسیر درستی قرار دارد.

به گزارش مشرق، وویچخ شزنی در گفت‌وگو با سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» در توضیح چرایی شکست ۲ بر یک شب گذشته (شنبه) یوونتوس در خانه هلاس ورونا در هفته بیست‌وسوم سری A ایتالیا گفت: ما در لحظات مهمی از بازی محتاط نبودیم و باید ببینم چه اتفاقی افتاد که اینطور شد.

بیشتر بخوانید:

شکست غیرمنتظره یوونتوس در بنتگودی

وی در پاسخ به این پرسش که «به نظر می‌رسد بازیکنان یووه انگیزه لازم را ندارند؟»، اظهار داشت: من اینطور فکر نمی‌کنم. ما در بازی‌های خانگی خوب کار کرده‌ایم و گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ایم، این در حالی است که در بازی‌های خارج از خانه مشکلاتی داشته‌ایم و باید این را فوراً رفع کنیم، چون جای تأسف دارد که تیمی در سطح یوونتوس به این شکل امتیازات را از دست بدهد.

دروازه‌بان لهستانی راه‌راه پوشان تورین در مواجهه با این پرسش که «آیا اینطور به نظر نمی‌رسد که مائوریتزیو ساری مناسب این تیم نیست یا اینکه مسیری که یوونتوس در پیش گرفته، درست نیست؟»، تأکید کرد: خیر اینطور نیست. من بر این باورم که مسیری که ما انتخاب کرده‌ایم، مسیر درستی است اما واضح است که تیم هنوز جای پیشرفت دارد. ما در خانه خود خوب بازی می‌کنیم و به پیروزی می‌رسیم و به نظرم در مسیر درستی قرار داریم.

رونالدو ۳۵ ساله که در دقیقه ۶۵ گل اول بازی را به نام خود ثبت کرد و باگذر از رکورد دیوید ترزِگه موفق شد با گلزنی در ۱۰ بازی متوالی سری A با پیراهن بانوی پیر، در تاریخ این باشگاه رکورددار شود، در پایان بازی به خاطر شکست مقابل ورونا، زمین را با حالتی عصبانی ترک کرد.

شزنی در پایان درباره هم‌تیمی پرتغالی‌اش گفت: بله، رونالدو مانند همه ما بابت این باخت عصبانی بود، چون ما سه امتیاز مهم را از دست دادیم. کریستیانو هر کاری که از دستش ساخته است را انجام می‌دهد تا ما به پیروزی برسیم و در هر بازی گلزنی می‌کند اما متأسفانه در این بازی موفق نشدیم به برتری برسیم.  

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس