کد خبر 1039706
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
ارتش سری

به طور کلی فیلم چیزی برای گفتن ندارد و چیزی هم برای نقد کردن ندارد انشاءالله در گیشه موفق باشد تا سازندگان به اهداف خود برسند.

به گزارش مشرق، سرنوشت فیلم های کمدی در سینمای ایران تکراری و کلیشه ای شده است. تهیه کنندگان سودای گیشه دارند و منتقدان دغدغه فرهنگ. آنها هیچ وقت مصالحه نخواهند کرد.

"ارتش سری" اثری فرومایه و بازاری ست فیلم تنها متکی به کارکتر های بذله گو و ناپسند اش است و سعی نموده به بهانه آن یک داستانی را هم سرهم بندی کند که این فاجعه است.

کاملا مشخص است که سازندگان این اثر تنها به دلیل بهره برداری حداکثری از یک برند سخیف که در "خوب، بد، جلف" خلق کرده اند این فیلم را ساخته اند و خارج از آن هیچ ایده ای نداشتند.

به جز کاراکتر "پژمان" و "سام" مابقی شخصیت ها تصنعی و غیر قابل تحمل اند از نیمه دوم فیلم نیز کاراکتر های "پژمان" و "سام" غیر قابل تحمل اند و فیلم مجبور می شود برای جذب مخاطبانشان به شوخی های جنسی روی بیاورد که آن هم در نوع خود فاجعه است.

به طور کلی فیلم چیزی برای گفتن ندارد و چیزی هم برای نقد کردن ندارد انشاءالله در گیشه موفق باشد تا سازندگان به اهداف خود برسند.

*مسعود قدیمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    1 0
    به پژمان جایزه بدید
  • مهدی کرمی IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    1 0
    سلام. لطفا این قدر تند نروید. به هر حال سینما جایی است که یا باید در آن خندید، یا ترسید، یا هیجان زده شد یا... . اساس سینما به تجربۀ جمعی مخاطبان برمی گردد. پس وقتی دست مخاطب توی جیبش نرود و اسکناس درنیاوردو بلیت نخرد، اساسا «سینمایی» وجود ندارد. پس صفت هایی مثل بازاری و سوداگر گیشه و... دقیقا برگ برندۀ چنین فیلمی است و... کسی که فیلم «کمدی» را «جدی» گرفته قاعدتا یک جای مغزش ایراد دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس