کد خبر 1039197
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
کامیابی نیا

عملکرد ۶۰ دقیقه‌ای کمال در میدان را می‌توان در یک عدد خلاصه کرد، صفر!

به گزارش مشرق، دربی شطرنجی بود میان دو مربی جوان. شطرنجی که علاوه بر تمام اتفاقات داخل زمین و توانایی‌ها و اشتباهات فردی، به مهره‌‌چینی ابتدایی بازی و بعد از آن تعویض‌ها بستگی داشت. اگرچه دربی برنده‌ای نداشت اما یحیی را می‌توان با توجه به تبدیل شکست به تساوی در دقایق پایانی با تعویض‌هایی که داشت برنده این شطرنج دانست. یکی از تعویض‌های عجیب یحیی در این بازی که البته در نهایت هم موفقیت آمیز بود بیرون کشیدن کمال کامیابی‌نیا و حضور بشار رسن به جای او بود. کامیابی‌نیا بازیکنی بود که هواداران پرسپولیس امیدوار بودند این بار دربی را به دلیل مصدومیت‏، محرومیت یا هر دلیل دیگری از دست ندهد و با حضورش خیال آنها را بابت میانه میدان راحت کند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ جدول رده بندی لیگ در پایان هفته نوزدهم

کامیابی‌نیا به بازی رسید اما این بار تعویض بود که او را روی نیمکت برد تا نظاره‌گر ۳۰ دقیقه پایانی دربی باشد. تصمیمی که در ابتدا به نظر رسید می‌‌تواند به ضرر قرمزها تمام شده و میانه میدان را بیش از نیمه اول در اختیار شاگردان مجیدی قرار بدهد. اتفاقی که در نهایت نیفتاد و پرسپولیس با ارائه بازی هجومی‌تر توانست به گل تساوی رسیده و بازنده از میدان خارج نشود. بعد از پایان بازی هم انتشار عملکرد کامیابی‌نیا تاییدی بود بر درستی تصمیم کادرفنی پرسپولیس. عملکرد ۶۰ دقیقه‌ای کمال در میدان را می‌توان در یک عدد خلاصه کرد، صفر! او در این بازی صفر شوت زد صفر پاس کلیدی داد و مهم‌تر از آن  صفر عملکرد دفاعی را به نام خودش ثبت کرد. در میان بازیکنان پرسپولیس به غیر از او فقط بیرانوند و استوکس صفر عملکرد دفاعی داشتند. تنها عملکردی که از کامیابی‌نیا در زمان حضورش در بازی دیده شد همراهی‌اش با علیپور برای شادی گل جنجالی بود و به جز آن در هیچ صحنه دیگری همراه پرسپولیس نبود. مقایسه آمار او با علی کریمی هافبک دفاعی استقلالی‌ها که بیشترین عملکرد دفاعی را در میان بازیکنان حاضر در میدان داشت نشان می‌دهد که چرا در بیشتر دقایق نیمه اول استقلال تیم برتر  در میانه زمین بود.

کامیابی‌نیا که نیم‌فصل اول را به دلیل مصدومیت و بعد از آن ناآمادگی از دست داد با آمدن یحیی به ترکیب اصلی بازگشته است. او در دو بازی اول هم خیلی نمایش ویژه‌ای نداشت اما هواداران امیدوار بودند که با بازگشت او به شرایط آرمانی و حساسیت دربی شماره یازده همان کمال جنگنده همیشگی باشد. انتظاری که در این بازی برآورده نشد وکامیابی‌نیا هم فرصت زیادی ندارد تا این روند را تغییر دهد. سبک بازی کامیابی‌نیا به گونه‌ای است که هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای خالی او را در پرسپولیس پر کند. ناآماده بودن او مانند غیبتش می‌تواند لطماتی مانند نیم فصل اول به پرسپولیس وارد کند و شماره یازده قرمزها باید هر چه زودتر به همان هافبک مقتدر تبدیل شود تا پرسپولیس هم تیم مطمئن‌تری باشد. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    3 8
    کمال بعد مصدوم شدن کتفش دو ساله فوتبالش تمام شده ...واقعا عجیبه باشگاه پرسپولیس خودشو زده به بی خیالی این تیم نه هافبک دفاعی داره نه دفاع راست حتی در هافبک بازیساز فقط بشار رو دارن بعد اخراج عجیب سروش و فرشاد...
  • تامرادی42 IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    14 3
    سلام . چرا دربی ۹۱ می نویسید؟ دربی ۹۲بود که
  • عبد IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    11 3
    دربی 92
  • وهاب IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    10 3
    شما می تونید این دربی رو در 91 فرض کنید، اما این فقط یک فرض هست و به درد خودتون می خوره. انکار تاریخ از بیهوده ترین کارهای ممکن هست.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    9 5
    این دربی فقط یک ناکام داشت ، آقا فرهاد مجیدی که با بیرون کشیدن سلطان مهدی قائدی خیال پرسپولیس را راحت کرد و آنها همه جانبه حمله کردند
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    17 4
    لطفا تاریخ رو تحریف نکنید این دربی 92 بود. تقصیر تاریخ نیست که تیم محبوب شما دربی قبلی پناهنده شد ترکیه و فرار کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس