کد خبر 1039182
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
بهنام سراج

بهنام سراج، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که همه از نخستین بازی تیم ملی متوجه می‌شوند چه مربی باهوشی کنار این تیم حضور دارد.

به گزارش مشرق، بهنام سراج پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن، درباره اخراجش از کنار زمین اظهار داشت: در عمر ورزشی‌ام به کسی بی‌احترامی نکردم. نمی‌دانم داور به خاطر خروجم از محدوده فنی مرا اخراج کرد، یا به خاطر احترامی که به او گذاشتم. من به داور گفتم وقتی به بازیکنی اخطار می‌دهید، چرا این‌قدر با او صحبت می‌کنید. او نهایتاً باید یک کارت زرد به من می‌داد.

وی درباره اُفت تیم صنعت نفت نسبت به نیم‌فصل اول تصریح کرد: در تعطیلات نیم‌فصل، اسکوچیچ با مدیران باشگاه صحبت کرد و گفت که به خاطر مشکلات مالی می‌خواهد جدا شود. این موضوع روی تیم ما تأثیر منفی گذاشت، چون برخی بازیکنان او را دوست دارند. از جدایی اسکوچیچ ناراحتیم، اما این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید. باید به خودمان بیاییم و او را فراموش کنیم.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدید از قرارداد اسکوچیچ

«به اسکوچیچ سرمربیگری تیم ملی تبریک می‌گویم و معتقدم مسئولیت سنگینی دارد.»، مربی صنعت نفت با بیان این جمله گفت: برخی می‌گویند او به درد تیم ملی نمی‌خورد، اما من کنارش بودم و می‌دانم یکی از مربیان خارجی خوب فوتبال ماست. اسکوچیچ در سطح بالایی مربیگری نکرده، اما کیفیت مربیگری او بسیار بالاست. از اولین بازی تیم ملی می‌فهمید چه مربی باهوشی بالای سر تیم ملی است.

سراج درباره اینکه چرا فوتبال آبادان در سال‌های اخیر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نمی‌جنگد، خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه و شهر آبادان باید در این باره صحبت کنند. ابتدای فصل باید چنین تصمیمی گرفته شود. سیاست کلان باشگاه است که تیم در بالا، میانه یا پایین جدول باشد. ما هنوز امیدواریم که اتفاقی رخ ندهد، چون با یکی دو پیروزی، جایگاه خود را در جدول پس می‌گیریم و بچه‌ها می‌توانند چنین کاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهنام طاهری IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    0 0
    اقای سراج خواهشا ازکسی که برای پول همه کارمیکنه وبه شهرمون ومردمش وفوتبالی که درقلب این مردم جاداره خیانت میکنه دفاع نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس