حماس - کراپ‌شده

سخنگوی جنبش حماس طی توئیتی با اشاره به زخمی شدن برخی اسیران اسرائیلی دربند این جنبش در جریان بمباران ماه می ۲۰۱۹، تلویحاً از زنده بودن آنها خبر داد.

به گزارش مشرق، ابو عبیده سخنگوی جنبش حماس روز چهارشنبه طی توئیتی در صفحه توئیترش، اعلام کرد حماس خبری را تا کنون مخفی کرده بود که امروز از آن پرده بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

خالد مشعل: دولت فلسطین بدون قدس معنایی ندارد

او در ادامه نوشت در جریان حملات هوایی ماه می ۲۰۱۹ -که منجر به درگیری دو روزه بین گروه‌های مقاومت فلسطین شد- و رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و امنیتی حمله کرد، برخی اسیران رژیم صهیونیستی مجروح شده‌اند.

ابو عبیده اعلام کرد حماس اعلام سرنوشت این اسیران را برای خود محفوظ می‌داند و از سرنوشت آنها در حال حاضری خبری نمی‌دهد. 

گفتنی است ۴ سرباز رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۵۱ روزه در سال ۲۰۱۴ مفقود شدند که ارتش رژیم صهیونیستی و نخست وزیر این رژیم مدعی شده‌اند این افراد کشته شده‌اند و هم‌اکنون اجساد آنان در اختیار حماس قرار دارد. حال با انتشار این خبر دروغ رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۱۴ تا کنون بر همگان آشکار می‌شود. از سال ۲۰۱۴ تاکنون مسئله اسیران دربند حماس یکی از مسائلی است که گریبان دولت نتانیاهو و شخص وی را گرفته است. خانواده‌های این سربازان بارها به نتانیاهو در خصوص عدم رعایت حقوق این سربازان و عدم جدیت در پیگیری وضعیت آنها متهم می‌کنند. 

ابوعبیده در توئیت خود گفت در پی فریبی که نتانیاهو در آزاد کردن اسیری که در روسیه به جرم قاچاق مواد مخدر در زندان بود و اسیران جنگی اش را رها کرده است این خبر را اعلام می‌کند و با اشاره به اینکه حماس تمام تلاش خود را برای آزادی اسیران فلسطینی به کار خواهد گرفت تلویحاً اشاره کرد که حماس قصد دارد این اسیران رژیم صهیونیستی را برای مبادله با اسیران فلسطینی به کار گیرد. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس