کد خبر 1038669
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
القسام

سخنگوی گردان‌های «القسام» فاش کرد، در حمله ماه می سال گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه، نظامیان اسرائیلی اسیر در نوار غزه زخمی شدند.

به گزارش مشرق، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، در درگیری چند روزه ماه می ۲۰۱۹ تعدادی از اسرای رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

وی تصریح کرد: در سایه فریب بزرگ نتانیاهو به صهیونیست‌ها درباره آزادی زن بازداشتی صهیونیست در زندان‌های روسیه به دلیل حمل مواد مخدر و در زمانی که دشمن، اسرایش را که در حمله سال ۲۰۱۴ به نوار غزه اسیر شده‌اند، رها کرده و به سرنوشت نامشخص آنها اهمیت نمی‌دهد ما در گردان‌های القسام حقیقتی را فاش می‌کنیم که از حمله (رژیم صهیونیستی) می ۲۰۱۹ به نوار غزه آن را مخفی نگه داشته بودیم؛ در بمباران ساختمان‌های مسکونی، امنیتی و دیگر اماکن به دست دشمن صهیونیستی در این ماه تعدادی از اسرای دشمن (در نوار غزه) زخمی شدند اما در این مرحله سرنوشت  آنها را فاش نمی‌کنیم و به اسرای قهرمانمان (در زندان‌های صهیونیستی) وعده می‌دهیم که هر آنچه برای آزادی آنها لازم باشد، انجام خواهیم داد.

ابوعبیده در سال ۱۳۹۵ گفت‌وگویی با شبکه «الاقصی» انجام داد و همزمان تصاویر مربوط به چهار اسرائیلی اسیر در دست حماس نیز منتشر شد.

در اولین واکنش صهیونیست‌ها به انتشار این تصاویر، وبگاه صهیونیستی «واللا» تلاش کرد این موفقیت را کم‌اهمیت جلوه دهد.

تصاویر مربوط به «هدار گولدن» ، «شائول آرون»، «ابراهیم منگستو»  و «هاشم شعبان السید»  بودند.

حماس اعلام کرده، رژیم صهیونیستی برای هرگونه اطلاعاتی از اسرا باید ابتدا اسرایی را که بر اساس توافق شالیت آزاد و دوباره بازداشت شده‌اند؛ آزاد کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس