کد خبر 1038563
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
سردار رضایی

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۲۰ کیلوگرم شمش طلای ۲۴ عیار در منطقه مرزی باشماق مریوان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۲۰ کیلوگرم شمش طلای ۲۴ عیار در منطقه مرزی باشماق خبر داد و اظهار داشت: مرزبانان استان کردستان با اشراف و رصد اطلاعاتی از حوزه استحفاظی، از برنامه‌ریزی قاچاقچیان برای انتقال شمش طلا از مرز باشماق مریوان به آن سوی مرزهای کشور، مطلع شدند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای سرقت‌های چراغ خاموش! +عکس

۵۰۰ میلیون تومان برای رهایی از مرگ

وی افزود: مرزبانان با تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرز و استقرار بر روی پل مرزی باشماق، به یک دستگاه خودرو تندر ال ۹۰ مشکوک و خودرو مورد نظر را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزبانان در بازرسی از خودرو حامل قاچاق، ۲۰ کیلوگرم شمش طلای ۲۴ عبار که به‌طور ماهرانه‌ای در باک سوخت خودرو جاساسازی شده بود، کشف کردند.

وی از دستگیری راننده خودرو حامل قاچاق خبر داد و خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این محموله کشف‌شده ۱۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار رضایی به اشراف مرزبانان بر نوار مرزی کشور اشاره و تصریح کرد: اقدامات گسترده‌ای در راستای برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی و قاچاق در مرزهای کردستان صورت گرفته و مرزبانان با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های مستمر با چشمانی تیزبین، ماتع هرگونه تحرک قاچاقچیان و سودجویان در مرزهای کشور خواهند شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    5 1
    من در پایگاه بایوه و پاسگاه باشماق خدمت کردم قاچاق زیاده باید اون مرزها رو ساماندهی کنید
  • احمد IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    3 1
    شاید آنها هم به کار کولبری مشغول بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس