دعوای بچه‌گانه رهبران آمریکا

دعوای رهبران جمهوریخواه و دموکرات آمریکا در جریان سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره این کشور وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش مشرق، گروه بین‌الملل؛ شب گذشته کنگره آمریکا میزبان «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور، برای انجام سخنرانی سالانه بود اما اختلافات شدید میان ترامپ و رهبران دموکرات کنگره که از ابتدای آغاز سخنرانی بر این مراسم سایه انداخته بود در نهایت با پاره شدن متن سخنرانی رئیس جمهور از سوی «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید:

نانسی پلوسی: تلاش می‌کنیم فرمان مهاجرتی ترامپ را لغو کنیم

پلوسی که همچون سایر زنان دموکرات عضو کنگره آمریکا لباسی سفید رنگ در اعتراض به رفتارها و سیاست‌های داخلی و خارجی ترامپ پوشیده بود، به محض پایان یافتن سخنرانی او و در حالی که ترامپ هنوز جایگاه را ترک نکرده بود، متن سخنرانی وی را به صورتی که کاملاً برای همه قابل مشاهده باشد، پاره کرد و آن را به روی میز انداخت.

دانلود

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار عکسی از خود که به سمت ترامپ دست دراز کرده بود اما او آن را نادیده گرفت، نوشت: دموکرات‌ها در راه انجام وظیفه، همواره دست دوستی خود را دراز می‌کنند تا برای اداره امور به زمینه‌های مشترک برسند

در طول سخنرانی در حالی که جمهوریخواهان تلاش داشتند، سخنان ترامپ را پررنگ و مهم جلوه دهند و تشویق‌های ایستاده متعددی انجام دادند، رئیس مجلس نمایندگان به همراه سایر دموکرات‌ها واکنشی سرد نشان می‌دادند و از جایشان بلند نمی‌شدند.

دانلود

برخی از آنها خود را به خواندن مطالبی دیگر سرگرم کرده بودند و حتی هنوز ترامپ در صحن حضور داشت که دموکرات‌ها نشست را ترک کردند.

یادآور می‌شود به دلیل پیگیری طرح استیضاح ترامپ از سوی دموکرات‌ها، تنش‌های زیادی میان کاخ سفید و مجلس نمایندگان آمریکا وجود دارد.

دانلود

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 9
  • محمد IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    74 2
    سیرک مسخره ای از بوزینه ها و خنازیر
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    40 1
    اللهم الشغل ظالمین باالظالمین
  • amin3@gmail.com IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    3 17
    په نه په !!!! تو خوبی
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
      12 1
      نه په په تو خوبی
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    20 2
    آدمهای با رفتارهای اینقدر زننده و بچه گانه اینقدر ما را بازی دادند؟ باور کنید اینها نمایش است. دقت کنید. به رسانه های اینها اعتماد نکنید. رسانه های اینها جزوی از نظام متمرکز آنها هستند.
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
      5 10
      بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَدِيدٌ تَحْسَبُهُمْ جَمِيعاً وَقُلُوبُهُمْ شَتَّى ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا يَعْقِلُونَ)) [الحشر (14)کارزار بین خودشان سخت است، شما آنها را جمع و متّفق می‌پندارید در صورتی که دلهاشان سخت متفرق است، زیرا آن قوم تعقل نمی کنند.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    8 7
    ایالت متحده دست چه کسانی افتاده؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    5 3
    ای کاش روحانی هم میومد به همچین مجلسی از دستاوردها و خدمات دولت به مردم و اعتلای ایران سخن میگفت ما هم کیف میکردیم
  • رضا IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    32 2
    پلوسی که ازترامپ شناخت کامل داشت وامی دونست ترامپ بی شخصیته"نبایدباهاش دست میداد...هرچنداین دست ندادن ترامپ چندبارقبلاهم تکرارشده ولی چی کارش میشه کرد؟؟؟فقط برای مردم کشوربزرگی مث آمریکاکه درسته باسیاست هاش مشکل داریم متاسفم که اینجورافرادی درراس حکومت هستند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس