کد خبر 1038566
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
پلوسی

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توضیحاتی را در خصوص اقدام خود در پاره کردن متن سخنرانی دونالد ترامپ، ارئه کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، «نانسی پلوسی» در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره این که چرا متن سخنرانی ترامپ را پاره کرد پاسخ داد: چون با در نظر گرفتن دیگر گزینه‌ها این مؤدبانه ترین کار بود.

شب گذشته کنگره آمریکا میزبان «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور، برای انجام سخنرانی سالانه بود اما اختلافات شدید میان ترامپ و رهبران دموکرات کنگره که از ابتدای آغاز سخنرانی بر این مراسم سایه انداخته بود در نهایت با پاره شدن متن سخنرانی رئیس جمهور از سوی «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید:

دعوای بچه‌گانه رهبران آمریکا در مقابل دوربین‌ها +فیلم

پلوسی که همچون سایر زنان دموکرات عضو کنگره آمریکا لباسی سفید رنگ در اعتراض به رفتارها و سیاست‌های داخلی و خارجی ترامپ پوشیده بود، به محض پایان یافتن سخنرانی او و در حالی که ترامپ هنوز جایگاه را ترک نکرده بود، متن سخنرانی وی را به صورتی که کاملاً برای همه قابل مشاهده باشد، پاره کرد و آن را به روی میز انداخت.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار عکسی از خود که به سمت ترامپ دست دراز کرده بود اما او آن را نادیده گرفت، نوشت: دموکرات‌ها در راه انجام وظیفه، همواره دست دوستی خود را دراز می‌کنند تا برای اداره امور به زمینه‌های مشترک برسند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس