کد خبر 1038516
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
رمالی نمایه

زن جوانی که دستور اسیدپاشی به یک وکیل دادگستری را صادر کرده بود پس از بازداشت مدعی شد به‌خاطر استاد رمالی‌اش این کار را انجام داده است.

به گزارش مشرق، سوم تیر امسال گزارش اسیدپاشی به یک وکیل مرد به پلیس و بازپرس جنایی پایتخت اعلام شد. به‌دنبال این اسیدپاشی تیم تحقیق راهی خیابان ۶۴ یوسف آباد شده و در طبقه اول ساختمان با بدن نیمه جان وکیل پایه یک دادگستری مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

عکسی که زندگی دختر جوان را تباه کرد

وکیل میانسال که بشدت دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل شد. وی پس از بهبودی عنوان کرد که سه مرد جوان به بهانه‌ای وارد دفتر وکالتش شده و پس از ضرب و جرح، روی بدن او اسید پاشیده‌اند. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که آن‌ها به قصد تهدید وکیل مبنی بر نپذیرفتن وکالت زنی جوان دست به اسیدپاشی زده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌داد زن رمالی برای حل مشکل این موکل از او ۱۲۰ میلیون تومان گرفته بود و با این بهانه که اگر ۷۰۰ میلیون تومان دیگر پرداخت نکنی تو را طلسم می‌کنم زن جوان را تهدید کرده بود. زن جوان هم به‌خاطر بازگرداندن پول‌هایش و جلوگیری از تهدیدهای زن رمال شکایت کرده و به سراغ این وکیل قربانی اسیدپاشی رفته بود. در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی موفق شدند ۲۴ شهریور سه مرد جوان را که عاملان این اسیدپاشی بودند دستگیر کنند. عاملان این اسید پاشی در تحقیقات عنوان کردند که به دستور زنی به‌نام آشا این کار را انجام داده و برای انجام آن ۲۰ میلیون تومان گرفته‌اند. با اطلاعاتی که سردسته باند اسیدپاشی در اختیار بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار داد، آشا سه روز قبل بازداشت شد. زن جوان ابتدا منکر ماجرا بود، اما زمانی که با سردسته باند مواجه شد اعتراف کرد.

او گفت: دوره رمالی را نزد خانم میانسالی به‌نام فیروزه دیده‌ام. مدتی قبل فیروزه برایم تعریف کرد که یکی از مشتری‌هایش برای او ایجاد مزاحمت کرده و از او شکایت قانونی کرده است. از آنجایی که فیروزه استادم بود دلم نمی‌خواست برایش اتفاقی رخ دهد. برای همین تصمیم گرفتم هر طوری شده جلوی این شکایت را بگیرم. شروع به تحقیق کردم و متوجه شدم که مشتری استادم وکیل گرفته است. به همین دلیل چند نفر را اجیر کردم تا با ریختن اسید به روی وکیل و تهدید او، از ادامه شکایت سر باززند و مشکل فیروزه حل شود.

با برملا شدن این موضوع بازپرس غلامی دستور بازداشت فیروزه را نیز صادر کرد. در ادامه بررسی‌ها وکیل به دادسرا رفت و مدعی شد که از طریق دوستانش با خبر شده که فیروزه در یکی از شهرستان‌ها کشته شده است.

با این ادعای وکیل میانسال، بازپرس جنایی به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دستور داد تا در رابطه با قتل فیروزه تحقیقات را انجام دهند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    1 6
    لطفا تمام سایتهای رمالی وفالگیریرا ببندید وهر چه رمال است را دستگیر کنید وصدا وسیما در جهت روشنگری افکار مردم بیشتر برنامه بگذارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس