کد خبر 1038508
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

در میان گرانی های داغ این روزها، حتماً گرانی گوشت و قیمت گوسفند زنده نیز یکی از دغدغه های مردم است. هرچه بی ثباتی در بازار بیشتر می­شود، جنس بی کیفیت و گرانی نیز بیشتر می­شود. همچنین با توجه به اینکه گوشت گوسفند یکی از انواع پرمصرف گوشت درمیان مردم بوده و قیمت آن در بازار دام ، امروزه به مسئله مهمی تبدیل شده است، در ادامه یک پیشنهاد رد نشدنی برای افرادی داریم که قصد خرید گوسفند زنده با بهترین قیمت و خدمات را دارند.

اطلاع از آخرین قیمت گوسفند زنده 

قیمت روز گوسفند زنده در وضعیت حال حاضر کشور دارای تفاوت های زیادی است. از طرفی سوءاستفاده ها نیز بسیار زیاد شده است. طوری در اکثر اوقات این سوءاستفاده ها تبدیل به کلاهبرداری و فروش گوسفند بی کیفیت نیز می­شود.

از طرفی مردم وقت و حوصله کافی برای درگیر شدن درمورد یافتن بهترین قیمت گوسفند زنده را ندارند؛ چراکه دغدغه های بسیار بیشتر و مهمتری دارند! پس چاره چیست؟ آیا باید به وضعیت حاضر بسنده کرد؟ جواب خیر است؛ چراکه یک گزینه عالی وجود دارد و آن هم سایت بازار گوسفند است.

معرفی بازار گوسفند

منظور از بازار گوسفند، بازار فیزیکی نیست! یک بازار بزرگ اینترنتی برای اطلاع از قیمت گوسفند زنده و خرید گوسفند ایجاد شده است تا تمام دغدغه ها و دردسرهای مربوط به این موضوع را رفع نماید.

کافیست به آدرس اینترنتی بازار گوسفند مراجعه نمایید تا با خدمات بی­نظیر آن آشنا شده و از آنها استفاده نمایید. در ادامه به خدمات این مرکز آنلاین خرید دام زنده اشاره می­کنیم.

خدمات اعلام قیمت گوسفند زنده

اولین خدمت مهم این بازار اینترنتی اطلاع از قیمت گوسفند زنده است . شماره های تماس در سایت درج شده و آماده پاسخگویی به صورت شبانه روزی هستند. برای اطلاع از به روزترین قیمت گوسفند زنده تنها یک تماس کافیست . قیمت اعلام شده از سوی بازار اینترنتی گوسفند پایین ترین قیمت در بازار و همچنین با بهترین کیفیت خدمات از جمله ارسال و ذبح رایگان و بهداشتی میباشد. همانطور که در ابتدا اشاره شد، قیمت های بسیار متفاوتی برای فروش گوسفند زنده در بازار وجود دارد و پیدا کردن پایین ترین قیمت با بهترین کیفیت برای مردم بسیار سخت شده است.

در همین راستا سایت بازار گوسفند به عنوان مرکز خرید دام زنده ایجاد شد تا بهترین قیمت ممکن برای فروش گوسفند زنده در بازار را ارائه نماید . البته شاید فکر کنید که پایین ترین قیمت، دارای کیفیت کمتری باشد؛ اما کافیست یکبار امتحان کنید تا متوجه شوید که از طریق بازار گوسفند می­توانید بهترین کیفیت گوسفند و بهترین قیمت گوسفند زنده را دریافت کنید.

تمام گوسفندان موجود در این مجموعه بصورت کاملاً طبیعی تغذیه می­شوند و هیچگونه مواد شیمیایی در تغذیه آنها وجود ندارد. البته باید دانست که دلیل عمده تفاوت قیمت گوسفند زنده به خاطر نژادهای مختلف گوسفند،  وزن آن و همچنین هزینه های نگهداری گوسفند می باشد. در واقع گوسفندی که وزن بیشتری دارا باشد، قیمت کم تری نیز دارد.

دیگر خدمات بازار گوسفند

از مهمترین خدمات دیگری که در بازار گوسفند ارائه می­شود، خدمات ارسال رایگان گوسفند زنده در محل مورد نظر مشتری است . دیگر نیازی نیست که برای مراسمات خود و برای یافتن یک گوسفند زنده دردسرهای زیادی متحمل شوید و درآخر سر هم شاید گوسفند را با قیمت بالا بخرید. اما با استفاده از خدمات بازار گوسفند، کافیست با شماره موجود تماس بگیرید تا با اطلاع از پایین ترین قیمت گوسفند زنده، آن را درهمان روز و در روزهای دیگر به صورت رزرو شده تحویل بگیرید.

شماره های تماس با ما :

09197124011    |  66000798

خدمت رزرو گوسفند نیز یکی از خدمات عالی بازار گوسفند است که خیال افراد را از مراسمات خود راحت میکند. می­توانید از روزها قبل با این مجموعه تماس بگیرید تا برای تاریخ مراسم خود، گوسفند زنده را سفارش بدهید وبدون هیچ مشکلی خرید گوسفند زنده خود را انجام دهید. ادامه کار بر عهده بازار گوسفند است تا بهترین کیفیت گوسفند زنده را به محل شما در تاریخ تعیین شده ارسال نماید.

البته خدمات قابل توجه دیگری نیز از سوی این وبسایت ارائه می­شود؛ برای مثال همراه با گوسفند زنده، یک قصاب مجرب و یک باسکول دیجیتال نیز ارسال می­شود. قصاب گوسفند را آماده کرده و به دلخواه مشتری خرد می­کند. توسط باسکول نیز می­توان از وزن گوسفند مطلع شد. گفتنی است که تمام این خدمات رایگان بوده و هزینه ای برای مشتری ندارد.

علاوه بر اینها، ارائه خدمات در این مجموعه به صورت بیست و چهار ساعته است. یعنی در هر ساعتی از شبانه روز می­توانید از قیمت گوسفند زنده مطلع شده و در صورت نیاز آن را سفارش دهید . 

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس