کد خبر 1038335
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
تفاهم نامه ایران و قطر

مرکز پزشکی درمانی قطر اسپیتار یکی از تخصصی ترین مراکز در جهان است که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و قهرمانان از امکانات درمانی و پزشکی آن بهره می برند.

به گزارش مشرق، دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در دوحه با دکتر عبدالعزیز الکواری مدیر اجرایی مرکز درمانی اسپیتار قطر و دکتر حکیم چالبی مدیر اجرایی پزشکی ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن و همکاری های بین المللی آسپیتار دیدار کرد.

در این دیدار که دکتر فرزاد کبارفرد و  دکتر امیر صدیقی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی را همراهی می کردند، با بازدید از مرکز فوق تخصصی پزشکی ورزشی قطر همراه بود و طرفین ضمن تاکید بر همکاری های دو جانبه بر عقد تفاهم نامه همکاری در آینده نزدیک برای پیشبرد اهداف تحقیقاتی-مطالعاتی و همچنین استفاده طرفین از ظرفیت های پزشکی ورزشی، توافق کردند.

بر اساس این گزارش، مرکز پزشکی درمانی قطر اسپیتار یکی از تخصصی ترین مراکز در جهان است که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و قهرمانان از امکانات درمانی و پزشکی آن بهره می برند. این مرکز در سال ٢٠٠٩ از سوی فیفا و در سال ٢٠١٥ از سوی کمیته بین المللی المپیک به بعنوان مرکز درمانی برتر در حوزه پزشکی ورزشی مورد تایید قرار گرفت. ورزشکاران و قهرمانانی همچون نیمار، پائلو مالدینی، آنجل دی ماریا و روبرتو کارلوس از افراد برجسته ای هستند که از خدمات این مرکز استفاده کرده اند.

منبع: فدراسیون پزشکی ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس