مترو نمایه

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: ۶ ماه از راه‌اندازی ایستگاه‌های محمدیه و بسیج گذشته است ولی هنوز آسانسورهای این ایستگاه‌ها قابل بهره‌برداری نیست.

به گزارش مشرق، زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران اظهار داشت: ۶ ماه از راه‌اندازی دو ایستگاه متروی محمدیه و بسیج می‌گذرد ولی متأسفانه آسانسورهای این دو ایستگاه به بهره‌برداری نرسیده است. 

وی افزود: رئیس ستاد مناسب‌سازی معابر و مترو و شهردار تهران و اعضای شورای شهر پیش از این قول داده بودند که آسانسورهای مترو دو ماه پس از افتتاح ایستگاه قطعا راه‌اندازی خواهد شد، ولی متأسفانه این موضوع محقق نشده و شهردار باید نسبت به تعهدات خود به معلولین پیگیر باشد. 

بیشتر بخوانید:

تکثیر کاغذی پروژه‌های شهر به سبک اصلاح طلبان

نوبخت: تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت مترو نداریم

شرط راه‌اندازی هر ماه یک ایستگاه مترو در تهران

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: البته آسانسورها در ایستگاه‌های مترو نصب شده ولی قابل بهره‌برداری نیست و درصورتی که این موضوع مورد توجه قرار نگیرد، سبب هدررفت منابع خواهد شد. 

* لوایح ضربتی شهرداری در مورد اخذ عوارض از تهرانی‌ها

همچنین نژادبهرام در مورد ارسال لوایح مربوط به نرخ عوارض به شورای شهر به شهردار تهران تذکر داد و گفت: طی یک هفته گذشته، لوایحی در مورد اخذ عوارض در زمینه حمل و نقل، شهرسازی و خدمات شهری توسط شهرداری به شورای شهر واصل شده و متأسفانه فرصت برای بررسی این لوایح به صورت تخصصی بسیار اندک است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: این در حالی است که به غیر از چهار لایحه در هفته گذشته تاکنون، لایحه‌ای نیز هفته قبل به شورا آمد که آن هم در زمینه عوارض بود و باید تا ۱۵ بهمن شورای شهر تصمیم‌گیری‌های لازم را اتخاذ کند و نتیجه مصوبات را در اختیار هیأت تطبیق بگذارد. 

وی گفت: ارسال ضربتی لوایح توسط شهرداری به شورای شهر نشان می‌دهد شهردار تمایلی به رسیدگی کامل در این زمینه ندارد و این موضوع افکار عمومی را دچار نگرانی می‌کند. 

وی بیان داشت: هزینه این نگرانی مردم بر دوش نمایندگان شورای شهر می‌افتد و درخواست داریم که شهردار و معاونان آن حتما رویه پیش‌رو در این زمینه را اصلاح کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس