کد خبر 1037382
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
یحیی گل محمدی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این تیم کاملا استحقاق برد مقابل نفت آبادان را داشت اما نتوانست تعداد گل‌های بیشتری بزند.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت:پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. این تیم می توانست حداقل سه گل بزند اما در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نکرد تا با همان یک گل به سه امتیاز برسد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد کادر فنی جدید پرسپولیس در دو هفته اخیر رقابت های لیگ برتر افزود: به نظرم یحیی گل محمدی خیلی خوب توانسته است تیمش را به هماهنگی لازم برساند. او می داند چه تاکتیکی را برای تیمش در نظر بگیرد تا هم سه امتیاز را بگیرد و هم بتواند تعداد گل های زده پرسپولیس را افزایش دهد. آرامش او در امر مربیگری به داخل تیم هم سرایت کرده و پرسپولیس با صبر بیشتری بازی می کند.

بیشتر بخوانید:

شکست حریف پرسپولیس مقابل تیمی که استقلال آن را گلباران کرد

وی درباره محرومیت شجاع خلیل زاده از حضور در دربی پنجشنبه پرسپولیس و استقلال تهران تاکید کرد: خوشبختانه لیست بازیکنان پرسپولیس، مهره های توانمند کافی را برای جایگزینی این بازیکن دارد و فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید.

پنجعلی درباره دربی نود و یکم پایتخت بین تیم های پرسپولیس و استقلال تهران افزود: این بار واقعا غیرقابل پیش بینی است. خوشبختانه پرسپولیس صدرجدول است و با آرامش می تواند تاکتیک های خودش را در زمین مسابقه پیاده کند. استقلال هم شرایط خوب خود را پیدا کرده و باختن برای هر دو تیم سخت است. به نظرم اگر پرسپولیس بتواند این بازی را ببرد به قهرمانی خیلی نزدیک می شود که اتفاق بزرگی محسوب خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    0 0
    اتفاقا برای اینکه تیم پرسپولیس زودتر قهرمان نشه ، دربی را می بازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس