کد خبر 1036498
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
عبدالرضا موسوی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه پست مدیرعاملی وقت زیادی را می‌گیرد نمی‌توانم در این سمت مشغول به کار شوم.

به گزارش مشرق، «عبدالرضا موسوی» در گفت و گویی اطهار داشت: استقلال شایسته حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود و به این مهم رسید.

 

وی افزود: باید واقع بین باشیم و واقعیت‌ها را بر زبان آوریم با تمام مشکلاتی که بر سر راه استقلال برای حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمد خیلی‌ها تصور نداشتند این تیم نتایج پر گلی را بدست بیاورد. مربیان و بازیکنان با غیرت استقلال دست به کار بزرگی زدند و توانایی‌های فنی‌شان را در قاره کهن به نمایش گذاشتند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال مدت‌ها بدون حضور سرمربی کار کردند و وقتی فرهاد مجیدی هدایت این تیم را بر عهده گرفت مشکلاتی همچون زمین تمرین پیش آمد که در برنامه‌های آماده‌سازی این تیم خلل وارد کرد و همانطور که همه می‌دانند مسائلی که بر سر راه میزبانی آبی‌پوشان به وجود آمد تمرکز بازیکنان را به هم ریخت اما این اتفاقات باعث نشد آنها دست از تلاش بر دارند.

موسوی تصریح کرد: هواداران استقلال به این پیروزی‌ و شادی‌ها نیاز داشتند و این موفقیت‌ها را به این عزیزان و مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان تقدیم می‌کنیم.

وی تاکید کرد: میزبانی اماراتی‌ها برای بازی استقلال و الکویت عالی بود اما در هنگام برگشت کاروان استقلال از قطر در فرودگاه این کشور برای یکی از بازیکنان مشکلاتی را به وجود آوردند و باعث شدند بیش از ۹۰ دقیقه معطل شویم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: ابتدا اعلام کردند پاسپورت وی در سیستم هماهنگی ندارد و بعد از این که عصبانی شدیم دلایل دیگری را اعلام کردند اما در نهایت با پیگیری‌هایی که انجام دادیم مشکل بازیکن مورد نظر برطرف و توانستیم به ایران سفر کنیم.

موسوی در پایان گفت: من برای استقلال هر کاری از دستم برآید انجام خواهم داد اما حضور در سمت مدیرعاملی وقت زیادی را می‌گیرد و نمی‌توانم در این پست مشغول به کار شوم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس