کد خبر 1036252
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
تصمیمی برای توقف پروازهای چین‌ اتخاذ نشده است/مسافران ورودی به‌دقت معاینه می‌شوند

سخنگوی سازمان هواپیمایی در پاسخ به این سؤال که‌ بابت کنترل بیشتر بیماری کرونا، آیا سازمان هواپیمایی برنامه‌ای برای توقف موقت پروازهای چین به ایران دارد؟ گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است، پروازها انجام می‌شود اما کاملا تحت کنترل است.

به گزارش مشرق، رضا جعفرزاده درباره آخرین وضعیت ‌پروازهای چین و معاینه مسافران ورودی به فرودگاه امام خمینی (ره) در کنترل بیماری کرونا، اظهار داشت در فرودگاه‌های بین‌المللی کشور و خصوصاً فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مسافران و گروه پروازی به دقت از نطر بیماری کرونا قبل از ورود به سالن، معاینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین آمار ویروس کرونا در سراسر جهان

‌سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در حال حاضر شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)‌ همکاری بسیار مناسبی با مأموران وزارت بهداشت و درمان و اداره بهداشت مرزی دارند و معاینه مسافران ورودی به کشور به دقت انجام می‌شود.

جعفرزاده اضافه کرد: معاینه مسافران قبل از ورود به کشور خصوصاً در پروازهای چین و کشورهای آسیای جنوب شرقی مورد تأکید است که با دقت در حال انجام است ضمن آنکه در حال حاضر ارتباطات مناسبی بین شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برقرار است.

وی تاکید کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر انتقال این بیماری (کرونا) به داخل کشور ‌دریافت نکرده‌ایم.

‌سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که‌ سازمان هواپیمایی کشوری برنامه‌ای برای توقف موقت پروازهای چین به ایران دارد؟ بیان کرد: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است، پروازها انجام می‌شود اما کاملاً تحت کنترل است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    30 0
    بايد پروازهاي چين به ايران كنسل بشه چون اين بيماري دو هفته دوره نهفتگي داره و ممكنه از نظر ظاهري نشون داده نشه
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    4 0
    باید پروازها متوقف شود کشور تحمل شیوع گسترده این بیماری را ندارد
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    0 0
    بله باید پروازها کنسل بشود.دوره نهفتگی بیماری هیچ علایمی ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس