کد خبر 1036113
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
آگیره

سرمربی الریان بعد از باخت سنگین به استقلال گفت: صحبت کردن درباره بازی ای که در آن با 5 گل شکست خورده‌اید، سخت است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال امشب در مرحله نهایی پلی آف میهمان الریان قطر بود و با اقتدار با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله گروهی راه پیدا کرد. 

آگیره، سرمربی الریان بعد از این باخت سنگین، گفت: صحبت کردن درباره بازی‌ای که در آن با 5 گل شکست خوردید، سخت است. در نیمه اول خوب بازی کردیم اما متاسفانه 2 گل خوردیم. در ابتدای نیمه دوم گل سوم را دریافت کردیم و این بدترین زمان بود و بازگشت به بازی سخت شد.

وی افزود: من به اشتباهات مدافعان نگاه نمی‌کنم بلکه عملکرد کل تیم را نگاه می‌کنم. 20 روز پیش الریان بهترین دفاع لیگ قطر را داشت. تیم باید برای رده اولی بجنگند و باید به روزهای اوج برگردد. ما مهاجم نوک نداشتیم تا فرصت‌هایمان را به گل تبدیل کند. الریان تیم بزرگی است و به شرایط پرفشار عادت دارد.  از این شکست بد ترسی ندارم چون 3 هفته قبل الریان بهترین شرایط را داشت و باید با تلاش به آن روزها برگردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید علی IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    6 0
    با اینکه هوادار پرسپولیس هستم ولی برای بچه های استقلال دست زدم واز بازی زیبایشان لذت بردم به مجیدی و تیم این برد شیرین را تبریک میگم و آرزوی موفقیت در بقیه بازیها را برایشان دارم (بجز بازی مقابل پرسپولیس)
    • فرهاد IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
      2 0
      دمت گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس