کاسپین

در حال حاضر تیم کارشناس به منظور بررسی چگونگی خروج هواپیما از باند به منطقه اعزام شده است.

به گزارش مشرق، پرواز شماره ۶۹۳۶ شرکت هواپیمایی کاسپین مسیر تهران به ماهشهر پس از فرود در فرودگاه بندرماهشهر از باند فرودگاه خارج شد.

پرواز کاسپین در ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه تهران حرکت کرد و در ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه در فرودگاه ماهشهر فرود آمد که پس از فرود از باند فرودگاه منحرف و در جاده و نزدیکی پل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به زمین نشست.

بیشتر بخوانید:

۲ مصدوم در حادثه خروج هواپیما از باند فرودگاه ماهشهر

اعزام تیم واکنش اضطراری به محل سانحه هوایی

تصاویر هواپیمای حادثه دیده تهران ماهشهر

علت حادثه فرودگاه ماهشهر

فیلم/ لحظه خروج مسافران هواپیمای تهران ماهشهر

مسیر اتوبان بندر ماهشهر به بندر امام مسدود است و هواپیما در همان حالت همچنان قرار دارد و تصمیمی برای جابجایی آن گرفته نشده است.

این هواپیما از نوع بوئینگ MD با ۱۴۴ نفر بود که ۱۳۶ نفر مسافر و ۸ نفر خدمه پرواز داشت که پس از فرود و توقف هواپیما به کمک عوامل امدادی از هواپیما خارج شدند.

رضا جعفرزاده رئیس هواپیمایی کشور در این خصوص، اظهار کرد: علت حادثه و علت خروج هواپیما پس از فرود از باند فرودگاه در دست بررسی است و جزئیات بیشتر در آینده اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس هواپیمایی کشور گفت: مسافران این پرواز در سلامت هستند و آسیب ندیده‌اند.

پروازهای عصر فرودگاه ماهشهر برقرار هستند

مسعود شعبانلو، رئیس روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، اظهار داشت: به علت خروج پرواز تهران-بندرماهشهر از باند فرودگاه و فرود در جاده نزدیک فرودگاه، این مسیر تاکنون بسته شده و برای تردد شهروندان مسیر دیگری جایگزین شده است.

وی افزود: پرواز برگشت هواپیمایی کاسپین بندرماهشهر-تهران که قرار بود ساعت ۸:۳۰ انجام شود، نیز لغو شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بیان کرد: پروازهای تهران - بندر ماهشهر و بندر ماهشهر - تهران به ترتیب در ساعات ۱۵ و ۱۷ امروز شرکت هواپیمایی کاسپین برقرار هستند و تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر لغو این دو پرواز گزارش نشده است.

۲ مصدوم در حادثه هواپیمای ماهشهر

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان اظهار داشت: تیم‌های عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در حادثه هواپیمایی در فرودگاه ماهشهر حضور پیدا کردند و امدادرسانی می‌کنند.

وی افزود: دو فرد مصدوم که از ناحیه پا دچار مصدومیت سطحی شده بودند توسط عوامل امدادی این جمعیت به مرکز درمانی انتقال یافتند.

اعزام تیم کارشناس از تهران

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان این هواپیما هیچ‌گونه نقص فنی نداشت و تمام مسافران در سلامت کامل از هواپیما خارج شدند.

جلسه ستاد کمیته بحران شهرستان ماهشهر با حضور مسئولان این شهرستان در حال برگزاری است و سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام تیم کارشناسان این سازمان به منظور بررسی چگونگی خروج هواپیمای شرکت هواپیمایی کاسپین از باند به فرودگاه ماهشهر خبر داد.

محور ماهشهر-سربندر مسدود است

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، محور ماهشهر-سربندر به علت فرود اضطراری هواپیمای مسافربری که صبح امروز رخ داد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محور جایگزین ماهشهر-جراحی-سربندر بوده و پس از باز شدن محور ماهشهر-سربندر مراتب به اطلاع شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

هواپیما تا بعدازظهر جابه‌جا می‌شود

رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در این خصوص، اظهار داشت: کارهای ایمنی جابه‌جایی هواپیما در حال انجام است و همه تجهیزات مورد نیاز برای جابه‌جایی نیز فراهم است که تا بعدازظهر جابه‌جایی انجام شود.

دولتشاهی گفت: حادثه در کمربندی ماهشهر - سربندر در نزدیکی پل فرودگاه رخ داده است و این جاده فعلا مسدود است و هواپیما دقیقا وسط جاده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    13 4
    ایرلاین کاسپین همینه دیگه . تمام هواپیماهاش زاقارتند . شرط می بندم این هواپیما شونصد سالشه
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    7 6
    این هواپیمایی پرسپولیس قاتل مردم ایران است
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    2 4
    باند فرودگاه ماهشهر کوتاهه. یعنی هواپیما و خلبان تحت هیچ شرایطی نباید خطا داشته باشند. کوچکترین خطا منجر به همچین حادثه ای میشه.
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    7 0
    کلمه ای در مورد اینکه چرا هواپیما بدون چرخ روی زمین است توضیح ندادند، و تیتر می زنید از سیر تا پیاز ... !؟؟ واقعا شما معنی از سیر تا پیاز را نمی دانید !؟؟
  • حسین IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    2 0
    خدا بخیر کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس