معتادین

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی می‌تواند نهایتا در مدت ۴۸ ساعت تمام معتادان متجاهر را در سطح کشور جمع‌آوری کند.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه نشست سراسری رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور در جمع خبرنگاران درباره عدم همکاری برخی ارگانها در ساماندهی معتادان متجاهر اظهار کرد: نیروی انتظامی در شناسایی و جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدامات خود را انجام داده و امروز می‌توان گفت پلیس قادر است در مدت حداکثر ۴۸ ساعت معتادان متجاهر را در کشور شناسایی و جمع‌آوری کند.

بیشتر بخوانید:

شیوع اعتیاد در دانش آموزان چقدر است؟

دستگیری قاچاقچی معروف هروئین

پلیس پایتخت طرح ظفر ۳ را کلید زد

تمساح خلیج فارس اعدام شد

رئیس پلیس کشور افزود: اما این نکته حائز اهمیت است که محل‌های نگهداری این افراد به اندازه کافی نیست و مسئولان باید این محل‌ها را افزایش دهند.

وی گفت: قانون نیز دوره‌ای سه ماهه و نهایتا ۶ ماهه (با یک دوره تمدید ) را برای بازپروری این متعادان در نظر گرفته است که به نظر می‌رسد باید این قانون اصلاحاتی داشته باشد. بعضا برخی معتادان متجاهر به صورت کامل بازپروری نشده‌اند و مدت ۶ ماه برای بازپروری آنها کافی نیست. البته بخش قابل ملاحظه‌ای از آنها ترک اعتیاد می‌کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در برخی استانها با همت مسئولان می‌توان گفت تمام معتادان متجاهر جمع‌آوری شده‌اند، متذکر شد: قانون وظایف تمام دستگاه‌ها را در این زمینه مشخص کرده است و باید از دستگاه‌های کم‌کار علت کوتاهی آنها را جویا شد.

اشتری همچنین با اشاره به تجهیزات پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: پهپاد و تعدادی تجهیزات روز که تولید داخلی هستند هم در مرزها و هم در شهرها در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است و سال آینده نیز این پلیس با تجهیزات بیشتری کار خود را ادامه می‌دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    1 0
    بعد چکارشون کنید
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    1 0
    عرضه میخواد که فقط مرحوم خلخالی داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس